Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Mulandir • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Mulandir

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Mulandir to lokacja bardzo ciekawa. Otóż, aby się nią prawdziwe nacieszyć, powinieneś wrócić tu później. Bowiem nie ma co próbować starać się oczyścić ją całą - meduzy na obecnym stadium rozrywki są nie do pokonania (chyba, że masz nieograniczone szczęście), można jednak bez wahania wrócić tu później i dopiero wtedy roznieść wszystkie w pył. Jednak teraz nawet o tym nie marz.
    Po wejściu powita Cię scenka, traktująca o stworach wyżej opisanych. Po filmiku aktywuj menhir, a w monumencie przyzwij swoich bohaterów. Teraz udaj się na północ - pokonaj węża i zabierz jego skórę. Teraz skręć na zachód. Gdy dotrzesz do otwartego terenu bądź ostrożny - patroluje go bowiem pierwsza z meduz. Poczekaj, aż odejdzie i wkrocz na wyspę na lawie na południu, gdzie znajdziesz skrzynię. Teraz, omijając meduzę, idź na północny wschód. Dotrzesz do kolejnego monumentu (po drodze przeszukaj skrzynie). Na północ od niego powinna włóczyć się kolejna meduza. Poczekaj aż odejdzie i wkrocz do parowu - czeka Cię tam pierwsza poważna walka. Przeszukaj skrzynię i idź na wschód. Obszar, do którego dojdziesz nie ma meduziej obstawy, tylko smokowata, za to znajdziesz kilka skrzynek, a w jednej z nich orczy run. Teraz wróć do parowu. Poczekaj, aż meduza odejdzie na północ i udaj się na zachód, a następnie pierwszym skrętem na północ. Po długim marszu dotrzesz do głównej "sali" Mulandiru. Rozejrzyj się, aktywuj menhir i monument, zbadaj skrzynię. Porozmawiaj też z Strażnikiem - aby zdobyć Kamień Feniksa będziesz mu musiał przynieść cztery odłamki. Jeden już masz, więc przekaż go rozmówcy. Po rozmowie otworzyła się brama na północ od znanego Ci już parowu. Udaj się więc tam, sprytnie omijając meduzę. Za bramą spotkasz kilka smoków (które zabij), menhir (który aktywuj), skrzynie z planami orków i trolli (które przeszukaj) i portal do Bruzdy (który olej). Teraz znowu udaj się na zachód, omijając meduzy). Omiń zbadaną już odnogę na północ, za to nie wahaj się udać w górę przy kolejnej okazji. Po drodze spotkasz sługi Thara, które wyeliminuj. Wkrótce będziesz miał okazję spotkać się z samym Tharem. Zabij nekromantę i weź jego głowę. Znajdziesz kolejne skrzynki. Teraz wróć na główną drogę. Nieco na zachód grasuje kolejna meduza. Poczekaj, aż pójdzie na północ i udaj się na zachód. Dojdziesz do kolejnej otwartej połaci terenu, gdzie będziesz miał okazję zabić kilka demonów. Znajdziesz też kolejne skrzynki i menhir, który aktywuj. Kolejny portal również na razie zignoruj. Stąd udaj się na południe. Natrafisz na wzgórze - wespnij się na nie. Na jego szczycie czeka na Ciebie kolejny pająk - przy jego zwłokach znajdziesz ostatnią szpulę jedwabiu dla Tanary, zbadaj też skrzynię. Wróć teraz na północ. Tym razem poczekaj, aż meduza odejdzie najbardziej na południe, i udaj się w górę mapy. Dojdziesz do spalonych ziem demonów - te wysunięte najbardziej na południe zabij jak najszybciej, żeby meduza Cię czasem nie zaskoczyła. Na całym terenie znajdziesz wiele skrzyń, spotkasz też wielu wrogów. Szefem całego "przedsięwzięcia" jest Arz'Ach - przy jego ciele znajdziesz demonią krew i kolejny run. Teraz, uważając oczywiście na meduzę, udaj się do najbliższego menhiru i udaj się do Południowych Gór Wietrznych, do Wietrznej Jamy.
    Tam natychmiast idź do Uraka. Oddaj mu wszystkie zebrane składniki czerwonego adamantu. Ten stwierdzi, że potrzebuje czasu do roboty. Aby się nie nudzić, udaj się do Szarogórza. Na miejscu natychmiast biegnij do Tanary. Oddaj jej pajęcze nici - dostaniesz bardzo przyzwoitą szatę maga. Udaj się do Wietrznej Jamy. Urak skończył już dzieło, jednak gotowe ostrze ziemi okaże się całkiem przeciętne. Teraz możesz wracać do Mulandiru i skierować się do Falrornowej Nadziei.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    nieznajomy
     

    Wędrowiec
    Temat: helpp!! pomocy zmalazłem ju...
    Dodany: 29.04.2011 o 15:50  

    helpp!! pomocy zmalazłem juz 2 odłamki czasu nie wiem gdzie reszta:jesienny, i ten od Elwen w f.nadzieji pod jakimś drzewem czy coś,ktos wie jak to zrobic piszcze na gg 33668861 ...

    mlodyjasiu11
     

    Wędrowiec
    Temat: Mulandir można oczyścić odr...
    Dodany: 06.08.2011 o 8:42  

    Mulandir można oczyścić odrazu ale wymaga do czasu, szczęścia i pomyślunku. Ja oczyściłem mulandir na 18lv Mentatem i na wysokim poziomie trudnosci.



    Ten artykuł skomentowano 22 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw