Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Falrornowa Nadzieja • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Falrornowa Nadzieja

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 21.09.2006
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Farlornowa Nadzieja jest jedną z najważniejszych lokacji w grze. To tutaj ostatecznie pokonamy Wilczarzy i zdobędziemy aż dwa kawałki szkła Formierzy.
    Na początku skieruj się drogą na południe - dojdziesz do posterunku Czerwonego Legionu. Pogadaj z Flintem, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Po rozmowie gnaj na południowy zachód. Dotrzesz do polanki z menhirem i monumentem, jednak na razie aktywuj tylko ten pierwszy. Wespnij się na okoliczne wzgórze. Najpierw pogadaj z Jonem Farlornem: posiada on informacje pomocne w znalezieniu fragmentów szkła. Teraz zagadaj do Rigoura. Przekaż mu głowę spotkanego w Mulandirze Thara, a także Pierścień cienia - zostanie on umagiczniony i będziesz mógł widzieć cienie, tym jednak zadaniem zajmiemy się później.
    We wschodniej części mapy znajdują się trzy bazy Wilczarzy: pierwsza na zachód od Ciebie, dwie kolejne dalej na południe. Nie są one silnie bronione, tak więc powinno udać Ci się zniszczyć je samym awatarem, w razie potrzeby wyciągając część przeciwników. Po robocie udaj się na wschód, a potem na północ - trafisz do głównego obozu Czerwonego Legionu. Najpierw pogadaj z Halicorem i odsprzedaj mu znalezione do tej pory wilcze emblematy. Następnie zagadaj do Thoma Laine - jeden z jego pacjentów zachorował na zaćmę. Aby go uleczyć, uaktywnij okoliczny menhir i udaj się do Szarogórza.
    Nie zabawisz tu zbyt długo. Idź do znanego już sobie dentysty Seno - jest on również okulistą i poinstruuje Cię jak usunąć zaćmę. Z otrzymaną igłą udaj się do zleceniodawcy - w zamian otrzymasz kamienną tabliczkę.
    Teraz dopiero wróć do monumentu i aktywuj go. Zacznij budować bazę. Niestety, nie masz za wiele drewna, tak więc ogranicz zabudowania do minimum. Radzę przywoływać wyłącznie szamanów i pikinierów - ta kombinacja w zupełności wystarczy na tą mapę i pozwoli zaoszczędzić surowców. Awatara przemieść do przesmyku na południu, gdyż stamtąd będą nadciągać wrogie ataki. Pamiętaj również, że nawet sprzyjający Ci Czerwony Legion będzie atakował twoich orczych podwładnych, więc staraj się unikać spotkań. Gdy zbierzesz już 30 wojaków, możesz wyruszyć na wroga. Pierwsza baza jest niedaleko na południowy wschód od Twojej pozycji. Zniszcz ją, a z leżącego nieopodal ciała zabierz sztylet. Teraz dalej na południe - kolejna baza do zniszczenia. Więziony jest w niej Seth - zna on sposób na pokonanie Wilczarzy, jednak potrzebuje do tego dwóch przedmiotów (jeden z nich, sztylet Czerwonego Legionu, już masz). Aktywuj menhir i idź na wschód - dotrzesz do kolejnej bazy, dowodzonej przez dość silnego Ultara. Po pokonaniu go zabierz z ciała zbroje wilczej elity, a z okolicznej skrzyni kolejny orkowy plan. Teraz wróć do miejsca, gdzie była baza Wilczarzy, w której zdobyłeś sztylet dla Setha. Stamtąd udaj się na północny zachód. Uważaj, po drodze będziesz musiał minąć miasto sojuszników - nie pozwól swoim orkom go zniszczyć. Wkrótce trafisz do zamkniętej bramy. Idź na północ, będzie tam kolejna baza wroga. Zniszcz ją i skieruj się jeszcze dalej na północ, gdzie wznosi się ostatnia osada Wilczarzy po tej stronie bramy, którą musisz zniszczyć. Po walce nie zapomnij przeszukać skrzyń.
    Po robocie zwiększ limit jednostek, uzupełnij armię i udaj się do miejsca, gdzie był obóz Ultara. Bohaterem wróć do Setha, daj mu, o co prosił, i wydaj rozkaz do akcji. Zobaczysz kolejną scenkę. Z bazy wroga na Czerwony Legion uda się cała wilcza elita. Nie przejmuj się nimi, poczekaj tylko, aż wszyscy wrogowie przejdą przez bramę. Udaj się w tamtym kierunku, idąc na północ wulkanicznym terenem, i zabij porucznika Wilczarzy. Na północny wschód od tego miejsca znajduje się kwatera główna wroga. Udaj się tam - baza nie jest taka trudna do zniszczenia, największy kłopot sprawi dwóch wiarusów i spora ilość budynków. Po walce przeszukaj skrzynie i ciała, a następnie porozmawiaj z więźniami. Elwen była niegdyś posiadaczką fragmentu szkła i powie Ci, gdzie go szukać. Z kolei Brok zleci Ci zadanie - dostarczyć mu rzeczy, których potrzebuje do wysadzenia drogi do Szarogórza.
    Wróć do bramy i tym razem udaj się na północ. Dotrzesz do terenów smokowców - to bardzo silni przeciwnicy, więc przed akcją uzupełnij swoją armię. Frontalny atak nie jest najlepszym pomysłem - najlepiej jest wyciągać kilku przeciwników, zabić ich, a następnie powtarzać aż do skutku. Przy ciele największego z nich znajdziesz alchemiczne naczynie, kamień wiecznego ognia i bardzo dobry topór, a w skrzyni kolejne przydatne przedmioty.
    Teraz wróć do bazy i udaj się do kamienia a południe. To pod nim Elwen schowała swój fragment - gdy tylko go wyciągniesz, na mapie pojawi się dość silny lodowy stwór, ale ulegnie pod naporem Twojej armii. Teraz zabij wszystkich Twoich wojowników walczących wręcz (klawisz [K]) - do wykonania następnego zadanie potrzebujesz dużej ilości szamanów - 30 to minimum, lecz więcej nie zawadzi. Czekając na ich przywołanie odwiedź Farlorna i spytaj o rzeczy potrzebne Brokowi. Alchemiczne szkło już masz, będziesz mógł też kupić dwa pozostałe składniki (za jeden zapłacisz paroma złotymi monetami, za drugi krwią demona). Gdy już przywołasz szamanów, udaj się w stronę portalu do Mulandiru, lecz na rozstaju wybierz zachodnią odnogę. Zaprowadzi Cię ona do smoka Firmyra. Walka nie będzie zbyt ekscytująca, po prostu rozmieść wokół szamanów i każ im atakować go zaklęciami, a sam w międzyczasie zabij okoliczne smokowce. Gdy smok padnie przeszukaj jego ciało, a także okoliczne skrzynie - znajdziesz wiele questowych przedmiotów (m. in. kolejny fragment szkła Formierzy), a także runę bohatera i trollowych robotników. Następnie udaj się do głównej bazy Czerwonego Legionu - sprzedaj mu kolejne wilcze emblematy i zakomunikuj o zniszczeniu Wilczarzy. Upewnij się, że "wyczyściłeś" całą mapę i udaj się do Szarogórza.
    Będąc już w mieście, odwiedź Gorana i Orthanca. Temu pierwszemu oddaj kamienną tabliczkę - za szafir (znalazłeś go dawno temu przy ciele ducha Shar Guar Tara) odcyfruje ją i dostaniesz potężny zwój uzdrowienia, jednak, jeśli nie grasz białym magiem prawdopodobnie nigdy go nie wykorzystasz. Kowalowi z kolei daj smoczą łuskę - z niej i łusek smokowca zabitego w Południowych Górach Wietrznych zrobi bardzo przyzwoity pancerz i nieco mniej przyzwoite nagolenniki. Następnie teleportuj się do Mulandiru i oddaj Strażnikowi fragmenty szkła Formierzy zdobyte w Farlornowej Nadziei. Teraz możesz znowu skorzystać z menhiru, udać się z jego pomocą w stronę portalu do Bruzdy i przekroczyć teleport.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 72 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · Nowsze »

    katasza
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.07.2007 o 20:00  

    hey ile potzreba jest kamyczkow?? bo jak na razie mam 2 i farlorn nie chce jeszcze nic z nimi zrobic... a jesli wiecej to gdzie znalezc nastepnego bo odkrylam juz cala mape przemaszerowalam we wszystkie strony i ni cholery nie wiem gdzie moze byc trzeci...:/

    Kain
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.07.2007 o 23:38  

    dzięki za poradnik. Jedna odezwa do tych co mają problemy z Fyrmirem: używamy szamanów NIE ogniomistrzów :)

    gienius
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.08.2007 o 17:29  

    nie wiem oco chodzi ale w farlornowej nadzieji mam zbudowac miasto orków ale w mulandirze znalazlem plany średnie kwatery a małych nie i nie mogę zbudować innych budynków i armii. wie ktoś co tu jest grane????

    jjj
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.08.2007 o 20:42  

    mam ten sam problem

    Lewy
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.08.2007 o 23:30  

    nie moge ostatniego skladnika dla krasnoluda znaleźć, tych pyłków. Coś przeoczyłem, prosze o pomoc.

    beliar
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 20.08.2007 o 10:00  

    Elo!Czy ktoś może mi powiedzieć pod którym kamieniem leży ten kolejny kawałek we farlornowej nadzieji?moje gg to:5401809

    Leonidas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.08.2007 o 12:52  

    Hej prosze o pomoc mam już 2 kamienie ogniskujące gdzie jest trzeci??Jeden zdobyłem za Fyrmira a drugi za jakiegoś tam smoka na pół zach Gdzie trzeci??

    Leonidas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.08.2007 o 12:54  

    Ludzie żeby dostać się do Bruzdy trzeba zrobić zadanie poboczne saper??

    tyron
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.09.2007 o 11:06  

    Gdzie mogę znaleść teleport do bruzdy

    majdak
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.10.2007 o 19:08  

    solucja niedokladna jednym slowem do dupy- opis bardzo powierzchowny, bez waznych, bardzo istotnych szczegolow

    C-Note
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 02.01.2008 o 22:59  

    Co do solucji jest ok piszcie do mnie an gg 634253 pomoge a mam pytanko jak zrobic misje wilcze emblematy (skasowałem wszystkich tych z emblematmi oddalem halciorowi i powiedzialem ze pokonalem wilki i nadal mam ta misje piszcie na gg lub tutaj ale wole na gg

    yacoob
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.01.2008 o 14:43  

    Moglby ktos powiedziec gdzie znajduje sie trzeci kamien? - moze byl przy smoku z wietrznej jamy?

    yacoob
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.01.2008 o 14:43  

    Moglby ktos powiedziec gdzie znajduje sie trzeci kamien? - moze byl przy smoku z wietrznej jamy?

    Lykon
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 08.01.2008 o 17:01  

    Ludziska portal do bruzdy znajduje sie w mulandirze w prawym gornym rogu no moze troszke nizej :Pa co do misji z wilkami to ona ci nie zniknie nie wiem czemu.

    Jazzi
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.01.2008 o 9:54  

    W misji "Echa" musze znaleść 3 groby (Szarogórze) i pokonać trzy słabe postacie wyskakujące z tych grobów...jednak znalazłem tylko dwa groby a trzeciego ni H**a nie moge znaleść....pomocy

    Szept
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.01.2008 o 13:04  

    Jeden grób jest tam gdzie był obóz goblinów ,d rugi tam gdzie miał obóz rzezimieszek a trzeci koło dwóch wierzyczek gdzie stoją ci strażnicy(tam jest taki most)

    DJ .::ROHEN::.
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.01.2008 o 18:33  

    Ja was nie kapuje przed przyjsciem do farlonowej nadziei miałem już 4 kamienie wiecznego ognia. Skad?? A h** go wie!!! Wpadl mi w lapy w jakiejs planszy... A co do pomocy to odlamek letni lezy pod kamieniem na poludnie od monumentu orkow ALE UWAZAJ!! Wyskoczy ci lodowy potwór chyba z 23 lvl

    DJ .::ROHEN::.
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 26.01.2008 o 18:34  

    jesienny sorki

    MysticGohan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.02.2008 o 11:00  

    Trzeci kamien wiecznego ognia jest w zamknietych skrzynkach w bruzdzie!!!

    MysticGohan
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 12.02.2008 o 11:01  

    Powie mi ktos gdzie dokladnie jest cialo w ktore musze wsadzic lsniacy osmiokat???



    Ten artykuł skomentowano 72 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) · 3 · 4 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw