Kurhany Skowytu dzielą się na 3 części. Pierwsza z nich jest dostępna od samego początku. Aby dostać się do drugiej, należy zabić wszystkich dowódców Korshara w pierwszej. Do trzeciej prowadzi portal w drugiej. Nam przyjdzie oczywiście dokładnie zwiedzić wszystkie 3. Zaraz po rozpoczęciu zostaniesz uraczony filmikiem. Obejrzyj go i gnaj na wchód. Dojdziesz do monumentu i menhiru. Uaktywnij tylko ten drugi i oczyść cały teren. Teraz możesz już aktywować także monument. Bohatera przemieść na północ w celu obrony. Mimo, iż krasnoludy nie maja łuczników, możesz ulepszyć obrońców tak, by rzucali swoimi młotami. Gdy zbierzesz 30 wojaków, zostaw 10 do obrony bazy, a pozostałymi udaj się wraz z bohaterem na wschód. Dotrzesz do obozu i zamkniętej bramy. Zniszcz bazę i przeszukaj skrzynię (kolejne plany). Wróć teraz do bazy i gnaj na północ. Dotrzesz do kolejnego obozu, zamieszkanego przez zjawy. Wespnij się również pod górkę - kolejna baza, tym razem przyjdzie Ci też zabić pierwszego wrogiego dowódcę. Zejdź ze wzniesienia i idź na północ. Zniszcz kolejną bazę wroga i kolejnego przywódcę. Ważne jest znajdujące się tu złoże żelaza, gdyż pierwsze prawdopodobnie się już skończyło. Teraz na wschód - kolejny przywódca, a także przedostatni kamień duszy, który znajdziesz przy jednym z wrogów. Zwróć uwagę na znajdujące się tu zwłoki. Teraz idź na zachód celu zniszczenia dwóch baz, a także zabicia dowódcy Korshara. Przy innym wrogu znajdziesz złoty ośmiokąt, którym posłuż się w celu obudzenia zwłok w jednej z już zniszczonych baz. Ostatnią bazę znajdziesz przy moście w zachodniej części mapy. Idąc tam wpadniesz po drodze na zwłoki Cassiusa, które przeszukaj. Gdy zabijesz stacjonującego w bazie dowódcę, nieumarli otworzą bramę. Udaj się tam cała armią - walka będzie ciężka, ale poradzisz sobie. Teraz przyjdzie Ci zbadać istny labirynt, w którym stoczysz wiele bitew. Z pierwszego poziomu udaj się na północ, a potem na południe. W znajdujących się tam bazach znajdziesz skrzynie, które otwórz. Kolejne dwie znajdziesz na północy. Teraz wejdź na wyższy poziom, znajdziesz kolejne bazy, a także skrzynie, w tym dwie na południu. Ostatni poziom jest najmniejszy, ale za to najsilniej broniony. Najważniejszym przeciwnikiem jest Pokutnik - przy jego ciele znajdziesz run, kamień duszy, a także łzy bezdusznej istoty. Znajduje się tu portal do wewnętrznej fortecy, który przekrocz. Zaraz za portalem znajduje się monument bohaterów oraz menhir, które uaktywnij. Jeśli grałeś zgodnie z moimi poradami możesz już przywołać 5 bohaterów. Zrób to i zabij wrogów na południu. Teraz skieruj się w stronę komnaty Korshara. Walka z nim jest bardzo ciężka. Nieumarły ma dużą obstawę, a sam potrafi rzucić bardzo silną hipnozę, która unieruchamia na długi czas. Mimo to powinieneś wygrać. Przy jego zwłokach znajdziesz drugą polówkę maski Beliala. Przeszukaj także skrzynię, w której znajdują się kolejne plany. Nie przekraczaj jeszcze portalu! Zamiast tego udaj się do Szarogórza, korzystając z najbliższego menhiru. W mieście od razu skieruj się do Orthanca. Przekaż mu kamienie dusz. Zaproponuje Ci zrobienie z nich jedną z 3 broni - wybierz najbardziej pasującą do Ciebie. Udaj się również w stronę, gdzie stoi Castagir. Nieopodal spotkasz znanego Ci już Flinka McWintera. Przekaż mu wieści o znalezieniu zwłok Cassiusa - wspomni Ci o Fayt`cie, jednak to zadanie jest ponad Twoje siły. Wracaj więc do Kurhanów Skowytu i przekrocz portal do Szeptu.
SpellForce » Solucja
Kurhany Skowytu
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 01.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 23 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Jedno pytanie...czy w miejscu budowania bazy jest jakieś złoże żelaza...? mam kamień, mam żelazo księżycowe, a nie mam w ogóle zwykłego żelaza! owszem, mam mocną postać, nie potrzebuję wojska, chyba że do obrony bazy, ale miło by było mieć kilkadziesiąt jednostek na zapleczu...help pls?
Wędrowiec
MIhec, najbliższe żelazo jest zaraz na zewnątrz doliny, w której się zaczyna, mniej więcej na północ od menhiru. Trzeba wyjść z dolinki i udać się pierwszą dróżką na wschód. To miejsce może się wydawać trochę niebezpieczne, ale wrogowie tamtędy nie chodzą, więc można spokojnie zmieścić kopalnię i hutę. Trzeba tylko uważać po drodze, żeby nie wpaść na żadnych zwiadowców, ani nie zostawić bazy bez obrony, ale jak już przemknie siękilku robotników, to będą bezpieczni.
Wędrowiec
Hej,mam takie pytanko czy jeżeli postawie hutę i kopalnie to gdzie mam stanąć postacią tam gdzie baza czy tam gdzie kopalnia i huta?
Ten artykuł skomentowano 23 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.