Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Dolina Szarego Zmierzchu • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Dolina Szarego Zmierzchu

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Dolina Szarego Zmierzchu jest podzielona na dwie zasadnicze części - wschodnią i zachodnią, a ich granice stanowi forteca zakonu światu w centrum mapy. No to zaczynamy. Zaraz po rozpoczęciu udaj się do menhiru i uaktywnij go. Następnie idź brzegiem jeziora na południe - dojdziesz do miejsca, w którym leżą zwłoki, sztuk dwie. Przeszukaj je i wracaj do menhiru. Teraz idź na północ - dotrzesz do terenów zamieszkałych przez uroki. Ze wszystkimi nie dasz rady, tak więc rozdziel siły wroga. W pierwszej kolejności przebij się do monumentu bohaterów - dysponując wsparciem znacznie łatwiej zabijesz pozostałe potwory. Po walce udaj się w góry - po drodze do fortecy przyjdzie Ci zabić kilka słabych oddziałów nieumarłych. Gdy tylko dojdziesz do bram twierdzy, usłyszysz komunikat o otwarciu bram. Zanim jednak wejdziesz do środka, udaj się na północ i południe. Na tych krańcach znajdziesz bowiem małe wrogie bazy, które mogą przeszkadzać w późniejszej rozbudowie. Teraz udaj się do wnętrza twierdzy i uaktywnij menhir. W środku musisz pogadać z wszystkimi postaciami, dostaniesz kolejne zlecenia, a także ważny przedmiot. Najistotniejszą rozmowę odbędziesz oczywiście z Uriasem, a w jej trakcie zobaczysz kolejny filmik. Przeszukaj jeszcze skrzynie, znajdziesz kolejne krasnoludzkie plany. Teraz wróć do monumentów i aktywuj je wszystkie. Na początku budowa baz będzie przysparzać pewne problemy, bowiem mamy bardzo mało energii runicznej z powodu konieczności utrzymania licznych monumentów. Armia licząca 50 osób będzie wystarczająca do tego zadania (do walki wręcz najlepiej nająć krasnoludy, spisują się lepiej niż elfki). Gdy już ją zbierzesz, poproś Uriasa o otwarcie bramy i wyprowadź swoją armię. W okolicy kręci się trochę nieumarłych, a wśród nich nocne ostrze, posiadający kolejny kamień duszy. Po oczyszczeniu terenu udaj się na północ. Powinieneś dobrze rozglądać się po okolicy, gdyż można tu znaleźć dużo skrzyń. Po paru potyczkach (w tym jednej dość trudnej, z dużą ilością wysłanników śmierci) dojdziesz do dwóch jaskiń, nie zapominaj o przeszukiwaniu ciał (trupów trupów?). Przeszukaj skrzynię przy jednej z nich - znajdziesz mapę systemu jaskiń. Przy każdej z w/w grot powinno stanąć 12 wieżyczek - 9 zwykłych i 3 lodowe, gdyż nieumarli dostają przez nie posiłki, których przypływu nie sposób zatrzymać. Teraz udaj się na północny zachód - portalu do Północnych Gór Wietrznych broni olbrzymia armia z dużą ilością czarowników. Powinieneś wygrać, jednak sam/sama odniesiesz spore straty. Wracaj do fortecy i tym razem idź na południe. Ta część jest bardzo podobna do poprzedniej - armia wysłanników śmierci czeka, podobnie jak kilku innych przeciwników. Tutaj także znajdziesz dwie jaskinie, które powinieneś obwarować. Po oczyszczeniu całego terenu uzupełnij armie i udaj się przełęczą na wschód. Przy każdej jaskini czeka Cię potyczka z kilkunastoma nieumarłymi - są one dość trudne, gdyż bardzo wielu jest czarowników. Na końcu drogi czeka Cię duża bitwa. Nie będzie ona aż tak trudna, o ile pamiętasz, by jako pierwszych zabić najsilniejszych wrogów. Po walce przeszukaj wszystkie zwłoki i pogadaj z Malicorem - dowiesz się, że jego połówka maski Beliala znajduje się w skrzyni w fortecy, a klucz ma jego współpracowniczka Tana Songblade. Uaktywnij więc okoliczny menhir i teleportuj się do fortecy - od bardki dostaniesz klucz do skrzyni, w której znajdziesz obiecany przedmiot. Pokaż również mapę Mortonowi - okaże się, że sporządził ją Thuron. Udaj się więc do niego - wywiąże się walka, którą powinieneś wygrać bez trudu. Przeszukaj ciało zdrajcy i pogadaj jeszcze raz z Mortonem - kolejne zlecenie wykonane. Wracaj nad Wężową Przełęcz. Na południe od menhiru znajdziesz ostatnią "bazę" (jeśli można tak nazwać jeden grób) wroga. Po jej zniszczeniu udaj się w stronę portalu do Kurhanów Skowytu i przeszukaj skrzynię - kolejne plany krasnoludów. Teraz przekrocz teleporter.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 21 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Teges
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja za pierwszym razem nie b...
    Dodany: 03.02.2013 o 18:20  

    Ja za pierwszym razem nie blokowałem jaskiń tylko leciałem na żywioł xD zrobiłem 80 liczebną armię + herosi. Rozwaliłem szkielety przy pierwszej grocie i wojsko puściłem dalej i z tej groty znowu wyłazili to ubijałem i tak do końca. Raz między 2 a 3 wpadłem w walkę na dwa fronty, ale dałem radę. Potem tylko Zihar i koniec:P wg mnie ta mapa jest dobra żeby wbić expa, bo Wężowa Przełęcz jest do tego idealna.



    Ten artykuł skomentowano 21 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw