Mulandir to lokacja bardzo ciekawa. Otóż, aby się nią prawdziwe nacieszyć, powinieneś wrócić tu później. Bowiem nie ma co próbować starać się oczyścić ją całą - meduzy na obecnym stadium rozrywki są nie do pokonania (chyba, że masz nieograniczone szczęście), można jednak bez wahania wrócić tu później i dopiero wtedy roznieść wszystkie w pył. Jednak teraz nawet o tym nie marz.
Po wejściu powita Cię scenka, traktująca o stworach wyżej opisanych. Po filmiku aktywuj menhir, a w monumencie przyzwij swoich bohaterów. Teraz udaj się na północ - pokonaj węża i zabierz jego skórę. Teraz skręć na zachód. Gdy dotrzesz do otwartego terenu bądź ostrożny - patroluje go bowiem pierwsza z meduz. Poczekaj, aż odejdzie i wkrocz na wyspę na lawie na południu, gdzie znajdziesz skrzynię. Teraz, omijając meduzę, idź na północny wschód. Dotrzesz do kolejnego monumentu (po drodze przeszukaj skrzynie). Na północ od niego powinna włóczyć się kolejna meduza. Poczekaj aż odejdzie i wkrocz do parowu - czeka Cię tam pierwsza poważna walka. Przeszukaj skrzynię i idź na wschód. Obszar, do którego dojdziesz nie ma meduziej obstawy, tylko smokowata, za to znajdziesz kilka skrzynek, a w jednej z nich orczy run. Teraz wróć do parowu. Poczekaj, aż meduza odejdzie na północ i udaj się na zachód, a następnie pierwszym skrętem na północ. Po długim marszu dotrzesz do głównej "sali" Mulandiru. Rozejrzyj się, aktywuj menhir i monument, zbadaj skrzynię. Porozmawiaj też z Strażnikiem - aby zdobyć Kamień Feniksa będziesz mu musiał przynieść cztery odłamki. Jeden już masz, więc przekaż go rozmówcy. Po rozmowie otworzyła się brama na północ od znanego Ci już parowu. Udaj się więc tam, sprytnie omijając meduzę. Za bramą spotkasz kilka smoków (które zabij), menhir (który aktywuj), skrzynie z planami orków i trolli (które przeszukaj) i portal do Bruzdy (który olej). Teraz znowu udaj się na zachód, omijając meduzy). Omiń zbadaną już odnogę na północ, za to nie wahaj się udać w górę przy kolejnej okazji. Po drodze spotkasz sługi Thara, które wyeliminuj. Wkrótce będziesz miał okazję spotkać się z samym Tharem. Zabij nekromantę i weź jego głowę. Znajdziesz kolejne skrzynki. Teraz wróć na główną drogę. Nieco na zachód grasuje kolejna meduza. Poczekaj, aż pójdzie na północ i udaj się na zachód. Dojdziesz do kolejnej otwartej połaci terenu, gdzie będziesz miał okazję zabić kilka demonów. Znajdziesz też kolejne skrzynki i menhir, który aktywuj. Kolejny portal również na razie zignoruj. Stąd udaj się na południe. Natrafisz na wzgórze - wespnij się na nie. Na jego szczycie czeka na Ciebie kolejny pająk - przy jego zwłokach znajdziesz ostatnią szpulę jedwabiu dla Tanary, zbadaj też skrzynię. Wróć teraz na północ. Tym razem poczekaj, aż meduza odejdzie najbardziej na południe, i udaj się w górę mapy. Dojdziesz do spalonych ziem demonów - te wysunięte najbardziej na południe zabij jak najszybciej, żeby meduza Cię czasem nie zaskoczyła. Na całym terenie znajdziesz wiele skrzyń, spotkasz też wielu wrogów. Szefem całego "przedsięwzięcia" jest Arz'Ach - przy jego ciele znajdziesz demonią krew i kolejny run. Teraz, uważając oczywiście na meduzę, udaj się do najbliższego menhiru i udaj się do Południowych Gór Wietrznych, do Wietrznej Jamy.
Tam natychmiast idź do Uraka. Oddaj mu wszystkie zebrane składniki czerwonego adamantu. Ten stwierdzi, że potrzebuje czasu do roboty. Aby się nie nudzić, udaj się do Szarogórza. Na miejscu natychmiast biegnij do Tanary. Oddaj jej pajęcze nici - dostaniesz bardzo przyzwoitą szatę maga. Udaj się do Wietrznej Jamy. Urak skończył już dzieło, jednak gotowe ostrze ziemi okaże się całkiem przeciętne. Teraz możesz wracać do Mulandiru i skierować się do Falrornowej Nadziei.
SpellForce » Solucja
Mulandir
Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja | |
Autor: Tallos | |
Utworzono: 01.09.2006 | |
Aktualizacja: 16.08.2008 |
Komentarze
Ten artykuł skomentowano 22 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.
Wędrowiec
Popełniłem jeden błąd: Tanarze trzeba oddać rózwnież list Thurgona
Wędrowiec
nijak nie mogę się uporać w tymi nieszczęsnymi gargulcami:-/jak juz pokonam te strzygi i smoczydła dopada mnie meduza i kończę smętnie żywot:>
Wędrowiec
Dałoby się jakąś mapkę zamieścić?
Wędrowiec
gdzie ja mam sie udac na meduzy nie ma sposobu
Wędrowiec
ej jak poprozmawialam ze straznikiem to mi sie brama NIE otwiera:( co mam zrobic???? wie ktos o co chodzi?
Wędrowiec
a juz niewazne
Wędrowiec
A mnie się ta brama i tak nie otwiera i nie wiem, co zrobić :P Pomóżcie...
Wędrowiec
Ta brama to nie ta co na przeciwko strażnika :D Kapnęłam się bo jak poszłam na tą polankę gdzie były demony i ta meduza. Tam właśnie była ta brama jakoś tak;P
Wędrowiec
No fakt. Jakimś cudem ominęłam tę polankę w czasie przechodzenia. DZIKI :D
Wędrowiec
Dzięki znaczy się :P
Wędrowiec
mam duzy problem ... przeszedłem juz ta mapke ale nie moge znalezc planow zbrojmistrza i warsztatu platnerskiego ... a sa one cholernie mi potrzebne w farlomonowanej nadziei
napiszcie gdzie moge to znalezc :)
Ej... Gdzie zdobyć 2 Kamień ognia (czy jakoś tak) do zrobienia adamatu?? Pierwszy zdobyłem już dawno... Ale gdzie ten drugi??
Wnioskuję, że gdzieś w Mulandirze, ale gdzie konkretnie??
Wędrowiec
koles w grze jest 6 kamieni i 1 uzylem do pobocznego questu w cieniu drzew dwa do zrobienia adamntu i trzy do wysadzenia zapory skalnej w falornowej nadzieji kamienie są w: Falornowej Nadzieji(2 przy smokach), Brużdzie(1 przy demonach),Cieniu Drzew(1 przy szkieleach nad drugim monumentem ludzi),Eloni(1 przy smoku) i Południowe góry wietrzne(1 przy smoku)
Wędrowiec
ciuzio, chodzi ci o plany orków?
jeśli tak, to są one w skrzyniach w Boskim Murze przy portalu do Mulandiru.
Wędrowiec
A co do Mulandiru to ja sobie odpuszczam już ogólnie grę w Spellforce bo to jest dla mnie nie do przejścia a co najlepsze to nawet na kodach nie mogę tego przejść ;/ Co przejdę kawałek [ jakimś cudem ] a i tak zostanie mi z pięciu bohaterów, trzech albo dwóch, to wszędzie spotykam te głupie meduzy.. Próbuję już od przedwczoraj przejśc Mulandir i gram po 5 godzin i nic. Mogłabym poprosić moją mamę żeby mi to przeszła [ bo ona przeszła już grę 2 razy ] ale nie będzie to już to samo. Dotarłam do portalu do Farlonowej nadziei i mogłabym sobie już pójśc , ale pewnie dużo rzeczy można znaleźć w tej lokacji i poza tym Feniksa trzeba mieć. Tak więc przez durny Zmulandir muszę sobie wszystko odpuścić :/
Wędrowiec
Ja tam wlazłem dopiero do tej lokacji a już oczyszczam ją ze wszystkiego co się rusza.
Najpierw trzeba Ustawić awatara i 4 bohaterów gdzieś niedaleko gargulców, które chce się wyeliminować, a później wysłać piątego bokatera żeby zwrócił uwage meduzy, ta ożywia gargulce, które ja morduję, a tego jednego bohatera, to ożywiam w monumencie. Powtarzam operację dopóki nie zostanie już tylko meduza, a wtedy sprawa jest prosta (nie ma to jak wesoła szarża :P)
Wędrowiec
Ewcia, Mulandir jest jak najbardziej do przejścia, musisz tylko uważnie obserwować, gdzie chodzą te meduzy i co ile czasu zmieniają pozycje. Jak już to wyczaisz to czekasz aż meduza sobie pójdzie i szybko spieprzasz poza zasięg jej wzroku. Tak przynajmniej ja to przechodziłam :)
Wędrowiec
mulandir ta up ma racje trzeba wyczaić wszystko gdy osiągnąłem 23lvl wyrżnąłem cały mulandir heh wszyscy ded nikogo nie ma tak gdzie nie wyrżnąłem jedynie potworów wszystkich to bruzda tam ich jest w cholerę więc sobie odpuściłem jak zobaczyłem ile się ich namnożyło byłem normalnie w środku tego piekła pozdro wszystkim
Wędrowiec
mam problema nie moge znalezc jednego odlamka czasu z boskiego muru oczyscilem mullandir bruzde f nadzieje wszystko zrobilem chyba bleda bo wziolem skrzynie tam od kobity vilnusa nieopodal kopalni obok upadlego drzewa potem podlecialem do vilnusa i tyle brakuje mi tego kawalka by przejsc dalej pomocy jezeli ktos wie co zrobic piszcie na jaro85@o2.pl
Wędrowiec
Napisz to po ludzku(lol napisałeś to w marcu).
Ten artykuł skomentowano 22 razy.
Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.