Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Poradniki • Ostra Skała • INSIMILION

    SpellForce » Solucja


    Ostra Skała

    Działy gier » SpellForce » Poradniki » Solucja
    Autor: Tallos
    Utworzono: 01.09.2006
    Aktualizacja: 16.08.2008

    Ostra Skała jest jedyną w grze lokacją nieobowiązkową. Jednak aby wykonać wszystkie questy należałoby ją zbadać. Na wstępie jeszcze jedna sprawa: kolekcjonuj grzyby, bowiem będziesz potrzebował ich do wykonania pewnego zlecenia. Po załadowaniu planszy uaktywnij menhir i pogadaj z krasnoludem. Opowie Ci on mnóstwo rzeczy o tej mapie. Po rozmowie udaj się na wschód. Oczyść teren wokół monumentów i udaj się brodem na północ. Dojdziesz do terenów zamieszkałych przez skalniaki. Zabij je wszystkie i zniszcz znajdujące się nieopodal węzły żywiołów. Na terenach dalej na północ mieszkają uroki. To najpotężniejsi przeciwnicy w tej lokacji, dlatego wywabiaj je pojedynczo. W jednej z ich baz znajdziesz skrzynie z planami i adamantem. Kontynuuj podróż na północ, przy krawędzi mapy spotkasz olbrzyma - porozmawiaj z nim, a dostaniesz zadanie. Teraz skręć na zachód. Uaktywnij menhir i skieruj się na południe. Po niedługim marszu dotrzesz do monumentu bohaterów, przy którym przyzwij wsparcie. Wróć na północ i kieruj się na zachód, a potem na południe i znów na zachód. Dotrzesz do pola kamieni - czekają Cię tam ciężkie walki, gdyż kamienni strażnicy dysponują niezwykle silnymi czarami. Teraz przyjdzie Ci wykonać zagadkę logiczną - wskazówki znajdziesz na kamiennych płytach. Na głównym kamieniu powinieneś wciskać klawisze w następującej kolejności: 1, 3, 2, 2, 3, 1. Po tej czynności nieopodal pojawią się duchy krasnoludów - najsilniejszy z nich posiada amulet, którego użyj na skrzyni na południu. Na południowym wschodzie od tego miejsca, przy jeziorku, znajdziesz skrzynie, a także spotkasz drugiego olbrzyma, który jednak wpatruje się w klejnot nie zwracając na Ciebie uwagi. Olej go na razie i idź na południe. Oprócz prawdziwego "pola" pająków znajdziesz tam również minotaurzą bazę - zniszcz ją i przeszukaj zwłoki tam leżące. Na wschód od tego miejsca są tereny zwierzoludzi - zabij ich wszystkich, tak samo postąp z kolejnymi minotaurami. Po oczyszczeniu terenu wespnij się na wzgórze na południe - po jego drugiej stronie spotkasz Tworsnika, którego poproś o tarczę. Nie da Ci jej co prawda, ale za to zleci zadanie - znaleźć 7 grzybów. Powinieneś mieć już 6, więc o brakujący gatunek spytaj krasnoluda. Da Ci klucz do swojego kufra, który znajdziesz na byłych terenach zwierzoludzi. Zaraz po jego otwarciu zaatakuje silny przeciwnik - pozbądź się go i weź grzyby z kufra. Wróć z nimi do pustelnika - dostaniesz wymarzoną tarczę. Cofnij się teraz do skrzyni i idź na zachód. Schodząc z górki dotrzesz do dwóch ostatnich baz minotaurów, które zniszcz - w skrzyniach znajdziesz kolejne bryły adamantu. Teraz udaj się w odwiedziny do żywiołaków ziemi. Uaktywnij menhir i pogadaj z przywódcą - obieca Ci ostrze Ziemi, jeśli przyniesiesz 300 jednostek żelaza. Idź więc do krasnoludzkiego monumentu. Zacznij budować miasteczko - planów nie masz zbyt wiele, ale wystarczy. Musisz również przywołać 10 gwardzistów. W międzyczasie idź z bohaterami do Kragi i zakomunikuj o odnalezieniu jego brata. Obiecaj, że popilnujesz skarbu pod nieobecność olbrzyma. Gdy ten odejdzie, zaatakuje Cię banda uroki. Zabij napastników (możesz mieć pewne kłopoty, bo maszkary są silne). Po odparci ataku poczekaj na powrót giganta i porozmawiaj z nim - otrzymasz trochę skarbu. Najprawdopodobniej Cię to nie zadowoli, zapuść się więc w głąb skarbca. Kraga Cię zaatakuje. Jest silny (50 HP za jednym uderzeniem), ale powinieneś wygrać. W skrzyniach znajdziesz bardzo cenne przedmioty. Wróć teraz do żywiołaków i daj im żelazo. Następnie stwierdź, że zmierzysz się z klątwą. Na planszy pojawiły się właśnie nowe skalniaki - musisz zabić je jak najszybciej. Wystarczy, iż pokonasz te magmowe. Mając dwie grupy - bohaterów i krasnoludy, poradzisz sobie bez trudu. Po pokonaniu pozostałych skalniaków wróć do sługi głębin po ostrze Ziemi - odda Ci je z ochotą. Udaj się menhirem do Wietrznej Jamy.
    Tam od razu porozmawiaj z Scarvigiem. Do sporządzenia miecza potrzebuje czerwonego adamantu. W celu jego zdobycia udaj się do Uraka, na północ. Będziesz miał wybór - możesz albo dowiedzieć się, jakie są składniki wyżej wymienionego metalu, albo poprosić krasnoluda o run. Zrób jak uważasz, choć ja polecam pierwsze rozwiązanie. Teraz możesz już udać się menhirem w pobliże portalu do Doliny Szarego Zmierzchu, a następnie przekroczyć ten teleport.






    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Katharsis
     

    Wędrowiec
    Temat: Wietrzna jama to ta wioska ...
    Dodany: 02.09.2009 o 14:40  

    Wietrzna jama to ta wioska krasnoludów w północnych górach wietrznych.

    BraciaTwonkByliFajni
     

    Wędrowiec
    Temat: skurczpomiot.Trzeba isc do ...
    Dodany: 22.08.2010 o 19:32  

    skurczpomiot.Trzeba isc do tego krasnala z misji.Niedaleko zloza lenyi,jest skrzynia w starym miniobozie rebajl i wyrwiszponow.Uwaga!Zaatakuje cię Grom(czy jakos tak) z levelem...18

    Marek
     

    Wędrowiec
    Temat: jak zabić Rohena i tego ,,n...
    Dodany: 19.12.2011 o 21:39  

    jak zabić Rohena i tego ,,niby'' krasnoluda co się cofila odradza.

    Marek
     

    Wędrowiec
    Temat: jakie wymagania mają: ostrz...
    Dodany: 19.12.2011 o 21:41  

    jakie wymagania mają: ostrze dusz,ostrze ziemi i zbroja Amry?



    Ten artykuł skomentowano 24 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw