Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Podmrok - lokacja główna • INSIMILION

    Baldur's Gate 2 » Solucja


    Podmrok - lokacja główna

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Orish
    Utworzono: 07.11.2007
    Aktualizacja: 29.11.2008

    W Podmroku nie ma cieni. W Podmroku nie może działać wyobraźnia. Nie mogą tam istnieć nadzieje i sny.

    Drizzt Do'Urden

    Mapa lokacji

    Podmrok to kolejny etap twojej pogoni za Irenicusem. W tej najeżonej niebezpieczeństwami krainie przyjdzie ci przebywać przez dłuższy czas, więc dobrze się przygotuj do wędrówki ciemnymi korytarzami.Swoje pierwsze kroki skieruj na wschód. Powinieneś dotrzeć do obozowiska duergarów [1]. Znajdziesz tu trzech handlarzy będących szarymi krasnoludami. Potwierdzą, że w Podmroku znajdują się Bodhi i Irenicus. U Carliga twój mag będzie mógł uzupełnić swój asortyment czarów. W szczególności przyda ci się zwój Uwolnienia, bo - jak dowiesz się od Udera - gdzieś niedaleko podczas bitwy został uwięziony mag, którego możesz uwolnić. Idź teraz do [2] i rzuć zaklęcie. Pojawi się Vithal (10 000 PD za uwolnienie). Zaproponuje ci współpracę oferując w zamian podział łupów. Najpierw jednak musisz udać się do wioski svirfnebli na północy [3] i odzyskać jego księgę rytuałów. Po drodze uważaj na grupkę drowów i mykonidów. W pierwszej kolejności postaraj się unieszkodliwić kapłankę.Svirfnebli to pokojowo nastawiona rasa kopaczy. Bez problemu wpuszczą cię do ich osady. Księga jest w posiadaniu miejscowego oberżysty [4]. Sprzeda ci ją za 300 sztuk złota. Wróć teraz do Vithala. Twoim zadaniem będzie pokonywać strażników kolejnych portali - żywiołów ziemi, ognia i powietrza, podczas gdy czarodziej będzie przechodził przez nie i penetrował tamte sfery. Walki nie powinny być trudne. O wiele więcej problemów sprawią targi z magiem. Najpierw da nam Berło absorpcji. Jeśli poprosimy o więcej, otrzymamy zwoje Mamidło oraz Plugawy uwiąd Abi-Dalzima. Jednak na tym kończy się hojność maga. Aby zdobyć resztę, musimy go zabić. Najlepiej zaatakować natychmiast, zanim zdąży się zabezpieczyć. Dostaniemy za niego 20 000 PD, a z jego zwłok zabierzemy hełm Czaszka śmierci i zwoje Zawodzenie Banshee, Zatrzymanie czasu i Zapalająca chmura. Za wykonanie całego zadania każdy członek drużyny zainkasuje 20 000 PD.Teraz proponuję wrócić do wioski svirfnebli. W jednym z domów znajdziesz Złocisza Czarnoskalca [5], który opowie ci o problemach osady. W zamian za wykonanie pewnego zadania zaoferuje ci przedmiot, dzięki któremu będziesz miał możliwość spotkania się z kimś, kto może pomóc ci w dostaniu się do miasta drowów. Tym zadaniem jest pozbycie się pewnej potężnej istoty, którą nieopatrznie uwolniły gnomy. Udaj się do [6]. Svirfnebli otworzy ci drzwi. Kliknij na jamę, a pojawi się demon - potężny Balor (26 000 PD). Szybko będzie chciał oszołomić członków twojej drużyny, lecz jeśli masz Furię Niebios, możesz odpłacić mu się pięknym za nadobne i przejść do kontrataku. Po walce użyj zwoju, który dostałeś od Złocisza, by zawalić jamę, a następnie wróć do niego. Nagrodą będzie wekiera Rozłupywacz czaszek +3 i obiecany klejnot światła. Każdy członek drużyny dostanie po 25 000 PD za wykonanie zadania.Odpoczywamy i ruszamy dalej. W oberży znajdziesz Therndle Daglefodda, któremu zaginął syn. Nie chce ci zaufać, więc musisz szukać na własną rękę. Chłopca znajdziesz w więzieniu [7]. Prócz niego siedzi w nim cała gama różnych istot. Wypychając kolejne ścianki, napotkasz lisza, githyanki i dwóch innych szaleńców, z których jeden jest niebezpiecznym magiem. Całą czwórkę będziesz musiał zabić. Wracamy do Therndle'a (10 000 PD za wykonanie zadania). Szczęśliwy, podaruje ci Bransolety ochrony KP 4.Idziemy w północno-wschodnie rejony lokacji. Uwaga na pułapkę drowów na moście [8]. Tak jak uprzednio, jako pierwszą zabijamy kapłankę. Wchodzimy do ciemnej jaskinii [9]. Okazuje się, że istota, która ma nam pomóc jest... srebrną smoczycą. Opowie ci o tym, jak Irenicus ukradł jej jaja, które mają być pomocne w intrydze, planowanej wespół z drowami. Adalon przemieni cię i twoją drużynę w mroczne elfy. Od teraz przez jakiś czas będziecie grupą drowów z Ched Nasad, a twoje imię będzie brzmiało Veldrin.Zanim jednak wejdziemy do miasta drowów, proponuję najpierw zwiedzić wschodnie i zachodnie tunele...




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 52 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · Nowsze »

    Silvanus
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.02.2008 o 22:32  

    Hmm a to nie od Vithala dostawało się halabardę Oddech Smoka? :P Dawno już nie grałem ale coś mi się mąci że właśnie tutaj można ją było dostać.

    Tomas
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.04.2008 o 0:38  

    Oddech smoka +4, nie dostawało się od Vithala. O ile sie nie mylę zdobywało się po walce z bandą potworów i ludzi zaraz po wyjściu z Ust Natha.

    cos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.05.2008 o 19:13  

    W paru solucjach nie widać mapek. Np od Podmroku aż do Piekła.

    ktos
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 18.06.2008 o 20:13  

    jesli pojdziemy po ksiege dla maga po zamianie w drowy odda ja nam za darmo

    Kij w mapki
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 01.07.2008 o 11:28  

    Gdzie jest portal ognia?

    dzony
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 03.08.2008 o 15:58  

    gdzie ten obrazek...

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: ?
    Dodany: 05.03.2009 o 15:34  

    jak wejść do Ust Natha??

    mariuszo
     

    Wędrowiec
    Temat: gdzie moge znalezc furie niebios?
    Dodany: 26.03.2009 o 23:14  

    gdzie moge znalezc furie niebios?

    wojjo
     

    Wędrowiec
    Temat: o tuhttp://www.insimilion.pl/bald...
    Dodany: 27.03.2009 o 9:04  

    o tu
    http://www.insimilion.pl/baldurs-gate-2/dzielnica-swiatyn/339a
    pod nr 6

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: Jak wejść do Ust Natha ?
    Dodany: 30.03.2009 o 23:55  

    Jestem już drowem.
    Zwiedziłem już wszystkie tunele.
    Jak wejść do tego pieprzonego miasta? Latam po "Podmrok - lokacja główna" ale nigdzie nie ma żadnego drowa.
    Help:)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 8
    Temat: OK, już po problemie. Dla l...
    Dodany: 31.03.2009 o 0:10  

    OK, już po problemie.
    Dla ludzi, którzy także maja problem (ciemno w tym podmroku :P) - północno-wschodni róg lokacji.

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: problemy ;f
    Dodany: 14.06.2009 o 15:20  

    mam pare uwag:

    1) jak mam uwolnic maga skoro czar "uwolnienie" jest na poziom 9 a Edwin niedawno dostal czary na poziom 7 ;f
    2) nie moge pogadac z npc przy lokacji 6
    3) nie moge wejsc do jaskini i pogadac ze smokiem bo w jaskini jest za ciemno ;o

    jakies propozycje ? ;>

    wojjo
     

    Wędrowiec
    Temat: 1) umieść czar \'pod ręką\'...
    Dodany: 14.06.2009 o 16:53  

    1) umieść czar 'pod ręką' (tam gdzie mikstury i takie rzeczy) i rzuć.
    2) to nie wiem. może nie rozmawiałeś ze złociszem? czasem na 'nie można rozpocząć rozmowy, postać robi coś innego' pomaga save i load, ale pewnie próbowałeś.
    3) będziesz mógł, gdy załatwisz problem przy 6 :P

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: problemy ;f
    Dodany: 15.06.2009 o 7:53  

    1) ok
    2) ze zlociszem gadalem, a poza tym ja zauwazylem ze pomaga save zabicie npc xD i load ;p
    3) ok xD

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: problemy ;f
    Dodany: 15.06.2009 o 8:02  

    oczywiscie pkt 2) dziala czasami jak save/load.

    a z tym nr 3 wychodzi na to ze pobierznie czytam ;p

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 6
    Temat: Poludniowe Tunele
    Dodany: 18.06.2009 o 13:00  

    oprocz wschdnich i zachodnich tuneli sa jeszcze poludniowe.
    w sumie nie ma tam nic szczegolnego(oprocz calej masy obserwatorow i gautow xD )
    ale zaradny/doswiadczony gracz powinien sobie poradzic ;)

    Loynis
     

    Wędrowiec
    Temat: Gdzie jest ten cholernie os...
    Dodany: 22.07.2009 o 15:58  

    Gdzie jest ten cholernie osrany i podymany mag w podmroku bo nie moge go znaleść odpowiedcie bo mnie szlak trafi
    bo szukam iszukam

    Loynis
     

    Wędrowiec
    Temat: szybko
    Dodany: 22.07.2009 o 15:59  

    szybko

    Loynis
     

    Wędrowiec
    Temat: No rusz ktoś dupe
    Dodany: 23.07.2009 o 11:56  

    No rusz ktoś dupe

    Loynis
     

    Wędrowiec
    Temat: dobra już mi nie trzeba
    Dodany: 23.07.2009 o 11:57  

    dobra już mi nie trzeba



    Ten artykuł skomentowano 52 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    (1) · 2 · 3 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw