Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Krypta • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Krypta

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: Thufir
    Utworzono: 23.10.2002
    Aktualizacja: 01.09.2011

    Dostaniesz się tutaj po przejściu przez bramę. Tu znajduje się sławny grobowiec Czarnego Kruka. Jeżeli chcesz, możesz go obrabować, lecz uważaj na strażników - 4 Żelazne Golemy (rady na tę walkę). Jeśli zgodziłeś się pomóc Venowi, to znajdziesz go przy bramie ze skarbami, ale zostaniesz zaatakowany przez golemy. Jeżeli nie chcesz rabować grobowca i nie zgodziłeś się na pomoc, to możesz spokojnie przejść - golemy nic Ci nie zrobią. Skieruj się do wyjścia. Jeżeli przeszedłeś Osiem Komnat, to przy wyjściu pojawią się dwa oddziały Duergarów. Jeśli jednak przeszedłeś Osiem Komnat i zabiłeś wszystkich w bazie Duergarów to pojawi się tylko jeden oddział. Tak czy inaczej będziesz musiał walczyć. Po walce skieruj się wyjściem ku Jaskiniom Podmroku.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Malik
     

    Wędrowiec
    Temat: Jedyne co mi się w tej loka...
    Dodany: 29.10.2008 o 8:39  

    Jedyne co mi się w tej lokacji podoba to to, że po zabiciu duergarów wyskakują fajne itemy.

    Witek
     

    Wędrowiec
    Temat: ktoś zabil te golemy?! Ja c...
    Dodany: 04.08.2010 o 22:13  

    ktoś zabil te golemy?! Ja chyba za 100 razy jakbym probowal bym nie dal rady. Przedmioty zdobylem tak ze wysieklem krasnale przy bramie a por=tem jednym gościem wzialem przedmioty i zwialem poza lokacje:)

    Flegmatyk
     

    Wędrowiec
    Temat: Da się zabić. Trzeba jedyni...
    Dodany: 05.08.2010 o 16:09  

    Da się zabić. Trzeba jedynie się trochę z nimi poganiać.Dużo expa jest za nie-ja dostałem 2700 za jednego.

    kejw
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja zabiłem te golemy na HoF...
    Dodany: 22.08.2010 o 3:01  

    Ja zabiłem te golemy na HoFie, co prawda użyłem nienaruszalnej strefy Otiluke'a, żeby je przytrzymać. Ogólnie trzeba mieć dobrą broń albo spróbować toporem "Rozłupywacz baryłek z Brodu Shaengarne" ;)

    pioruns
     

    Wędrowiec
    Temat: Duergary - bułka z masłem i...
    Dodany: 09.02.2011 o 14:36  

    Duergary - bułka z masłem i dżemem, wystarczy 2 wojów, paru przyzwańców, do pomocy czarodziej może grozę czy zamęt rzucać i po sprawie.
    Golemy - A ja je standardowo ubiłem, blokując schody przyzwańcami, drużyna naparzała z dystansu bronią która daje obrażenia obuchowe (kamienie +3, Toporek do rzucania Porażających Wybuchów umagiczniony +5, strzały zderzeniowe +1). Jak się przyzwańce skończyły, to jeden wojo tankował na schodach, reszta dalej z dystansu biła, aż wszystkie padły. Do walki przyda się mikstura niewrażliwości (+5 rzuty obronne +10 KP), a także Opaski z brązu +5 KP (jak ktoś dzinna uwolnił, to ma:) Tank kox 28 KP bez buffów, to sobie poradził. Jak tank ma słabe rzuty na zionacą chmurę to trzeba nabuforwać go odpornościami od kapłana.
    Pozdro:)

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 2
    Temat: Pan u góry ma racje. Ja zro...
    Dodany: 15.06.2011 o 16:18  

    Pan u góry ma racje. Ja zrobiłem tak. Poszedłem moim łotrzykiem, pogadałem z duergarami i zabili mi go. Reszte ustawiłem przy tej bramie na samym początku. Jeśli moja drużyna była zraniona, biegałem do mnicha, by mnie uleczył. :)

    ona
     

    Wędrowiec
    Temat: E, tu sprawa jest bardzo pr...
    Dodany: 11.07.2011 o 0:16  

    E, tu sprawa jest bardzo prosta. Najpierw idziemy do bramy, żeby wykończyć odział/y Duergarów. Potem możemy sobie odpocząć nawet, jeśli jest to nam potrzebne. Następnie zostawiamy drużynę w bramie, wybieramy samego łotrzyka i wysyłamy go do grobu, żeby zwinął itemy. Golemy poruszają się baaaardzoooo wolno, a postać (nawet nie podrasowana przyspieszeniem) może sobie uciec. Kiedy łotrzyk jest już przy drużynie zwyczajnie... opuszczamy lokację (golemy w tym czasie ledwo zdążą zejść z cokołu). No chyba, że ktoś chce nabić PD, to może zostać i wykończyć stwory, wtedy polecam "kwasowe strzały Melfa" (golemy są żelazne, więc dostają więcej obrażeń, szczególnie kiedy wybraliśmy zdolność Aqua Mortis)

    Kuba1121
     

    Wędrowiec
    Temat: 8. komnata - tylko kapłan! ...
    Dodany: 18.02.2015 o 20:13  

    8. komnata - tylko kapłan! Przywoływanie potworów i nieumarłych w jak największej ilości, żeby się odgrodzić od mnichów i ucieczki przed słupami ognia. Ja sobie dodatkowo pomogłem młotem duchownym.



    Ten artykuł skomentowano 28 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · (2) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw