Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Icewind Dale 2 • Walka końcowa • INSIMILION

    Icewind Dale 2 » Solucja


    Walka końcowa

    Działy gier » Icewind Dale 2 » Poradniki » Solucja
    Autor: AtheiX
    Utworzono: 23.10.2002
    Aktualizacja: 02.09.2011


    << poprzednia SPIS następna >>

    Pokonawszy delegację i straż, idź na dół, a Buvai de Nally zabierze cię przed Isaira i Madae teleportem. Po rozmowie zacznie się walka.

       PORADA ( Thufir ) :
    Przede wszystkim stosuj czary takie jak ochrona przed złem, przełamanie strachu oraz zaklęcia zapobiegające przejęciu kontroli nad umysłem kogoś z Twojej drużyny przez wroga. Używaj też mocnych (a nawet bardzo) czarów ofensywnych. Na początku przywołaj sobie także pomocników.

    Rozmowa sama w sobie jest ciekawa, jest kilka opcji. Polecam uważnie słuchać i czytać. Ta walka będzie trudna, najpierw wykończ Seraka (ogłusza i przeszkadza na inne sposoby), Buvaiego i Mourna Thorgha (oni przyzywają potwory, zwykle dość silne, np. olbrzymy, cyklopy, remorhazy, kościanych apokaliptycznych strażników, oprócz tego żuki, wilkołaki większe, abiszaje czerwone, padlinożerców kości, nadgniłe topielce).
    Uwaga! Mourn Thorgh jest blisko Madae, a Buvai jest bardzo wysunięty na prawo i możesz go nie zauważyć.
    Potem spróbuj zadać Isairowi poważne rany, na tym skoncentruj wysiłki całej drużyny. Na początku walki z Isairem paladyn powinien do niego podejść i użyć przeciwko niemu Porażenia Zła - wyrządzi Isairowi lekkie rany na dobry początek. Gdy otrzyma poważne rany, przeteleportuje się wraz z siostrą do pobliskiego stawu, a ty wtedy wykończ resztę wrogów. Możesz też zaatakować Isaira zaraz po zabiciu Buaviego i Mourna. Innym sposobem jest zaatakowanie Isaira z nadzieją, że podejdzie Mourn. Kiedy już to zrobisz (tj. zmusisz Isaira do odwrotu), możesz się uleczyć, uzupełnić ekwipunek. Potem otwórz drzw,i a automatycznie przejdziesz przed staw. Rycerzy im towarzyszących możesz zabić lub ignorować, lepsze jednak jest to pierwsze, jeżeli twoi ludzie mają dużo zdrowia i są liczni. Isair się nie uleczył i nadal ma poważne rany. Skoncentruj całą drużynę na nim. Gdy dojdzie na skraj śmierci, on i Madae zginą. Będą wspaniałe dialogi.
    Wygrałeś!

       PORADA ( Ahelor ) :
    Walka z Isairem i Madae może być o wiele łatwiejsza gdy pomogłeś Mnichom z Klasztoru Czarnego Kruka. Dzięki temu podczas ostatniej walki przybędą Ci oni z pomocą.

    Teraz aby obejrzeć filmik końcowy, idź do zejścia na poziom 2.

    Jeśli te porady nie były wystarczające, zajrzyj także tutaj.


    << poprzednia SPIS następna >>



    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 63 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    d(-.-)b
     

    Wędrowiec
    Temat: Generalnie z tego co przecz...
    Dodany: 10.03.2011 o 21:44  

    Generalnie z tego co przeczytałem u was to zaledwie dwie osoby mówią konkretnie i na temat a reszta to banda przechwalaczy i dzieciaków z wysokim poziomem ego...

    Co do gry zajebista jak mało tego gatunku gra jest nawet dość trudna i sprawiła, że nie raz opadła mi kropla poty z czoła na najtrudniejszym poziomie, zwłaszcza te nagłe teleporty w walkę. :) Polecam każdemu przejść grę na normalnym a później zagrać na wyższej szkole jazdy czyli na tzw Serce Furii =)
    Walka końcowa na Sercu Furii to jest dopiero jazda chociaż dobra taktyka i w parę minutek wygrać ale potrafi nie raz sprawić ciekawą niespodziankę.
    Co do taktyki mam własną i sprawdza się zawsze chociaż czasem ulega zmianą, gdyż nie zawsze jest tak kolorowo jak się wydaje z.
    Mój Skład drużyny jest typowo prosty i dość uniwersalny przez co mam dużą gammę przy taktyce a jeżeli chodzi o ilość bohaterów to najlepiej grać 4 postaciami chyba, że zamierzasz grać nie na czas lecz na expa to można zabrać 5 postać co sprawi, że jest więcej do zabawy. Najlepiej stosować: Wojownik,Złodziej,Mag,Paladyn
    ewentualnie jak ktoś lubi grać bardziej drużyną magiczną i dużo mieszania czarami to może sobie zabrać typu: Paladyn,Mag,Łowca,Kapłan lub Złodziej
    Jeżeli chodzi o TotLM w HoW i solówka na sercu furii to osobiście próbowałem i jedynie czym się mi udało to magiem ale było bardzo ciężko i trochę na to czasu poświęciłem, z resztą nawet nagrawałem filmik kumplowi żeby mu udowodnić iż da się magiem wysolować. No to tyle płynących przydatnych mądrości co do wyboru a jak chodzi o taktykę itd to kwestia gustu a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuję, także..
    Żegnam was =)

    Saruman
     

    Wędrowiec
    Temat: dobrze na poczatek rzucic c...
    Dodany: 15.10.2011 o 7:25  

    dobrze na poczatek rzucic czary ubezwlasnowalniajace : cisza , oslepienie itp potem przyzywamy potwory - na naszego glowenego bohatera ktory walczy z isairem rzucamy tarcze lathandera . Wszyscy maja grupowe przyspieszenie ,nadzieje - wykorzystujemy wszystkie mixtury bo to ostatnia walka

    Smalczyk
     

    Wędrowiec
    Temat: Heh wystarczyło rzucić zakl...
    Dodany: 03.08.2012 o 16:08  

    Heh wystarczyło rzucić zaklęcie: przyspieszenie grupowe i przejść na prawo i tam zacząć własną krwawą rozwałkę...istny koszmar dla Isaira i Madae...



    Ten artykuł skomentowano 63 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 2 · 3 · (4) ·

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw