Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Neverwinter Nights 2 • Klan Kościożujów • INSIMILION

    Neverwinter Nights 2 » Solucja


    Klan Kościożujów

    Działy gier » Neverwinter Nights 2 » Poradniki » Solucja
    Dodał: wojjoo
    Utworzono: 09.01.2011
    Aktualizacja: 09.01.2011

    Mapa lokacji

    Miejsca godne uwagi

    • Obóz orków.
    • Troll.
    • Osuwisko.
    • Małe osuwisko.
    • Orkowie.
    • Troll.
    • Jaskinia.
    • Guyven Podróżnik.
    • Wejście do jaskini Kościożujów.

    Dotarłeś do wąwozów skrywających wejście do siedziby orkowego klanu Kościożujów. Gdy przejdziesz kilka kroków, po lewej stronie ujrzysz niewielki obóz orków. Pozbądź się przeciwników i opróżnij skrzynię. Następnie udaj się do [2]. Spotkasz tam swego pierwszego trolla. Bestia jest całkiem wytrzymała, poza tym do jej zabicia konieczna będzie broń lub zaklęcie zadające obrażenia od żywiołów. Jeśli nie posiadasz odpowiednich narzędzi, powinieneś odwiedzić Simmy w Studni Starej Sowy, sprzedaje magiczny oręż, który może ci się przydać. Ruszaj dalej, w stronę [3]. Znajduje się tam osuwisko skalne, którego w tej chwili nie jesteś w stanie usunąć. Będziesz musiał tu wrócić, gdy znajdziesz jakiś sposób.
    Ponieważ nie ma innej drogi, idź do [5]. Znajdziesz tam grupę orków, czekających na powrót swojego dowódcy, Hrulgata. Obawiają się oni żyjących w pobliżu trolli. Przed tobą trzy możliwości:
    - próbujesz zastraszyć przeciwników, udając trolla – jeżeli ci się uda, uciekną, a ciebie czeka walka z dwoma trollami czekającymi za załomem, w [6];
    - czekasz na rozwój wypadków – wówczas po chwili nadbiegnie Hrulgat goniony przez trolla. Orkowie pierzchną, a ty stoczysz walkę z bestią;
    - najbardziej opłacalna opcja – zaatakuj orków. Gdy ich zabijesz, za rogiem będzie czekał jeszcze jeden troll. W ten sposób zdobędziesz najwięcej punktów doświadczenia.

    Teraz podejdź od północy do małego osuwiska ([4]). Jeżeli masz w drużynie Elanee, odkryje ona ślady, które prowadzą do przejścia przez przeszkodę i osuwisko zniknie. Ponieważ nadal nie wiesz, jak usunąć podobne utrudnienie w [3], wejdź do jaskini trolli w punkcie [7].

    W środku znajdziesz paru martwych orków, przy jednym leży Lekki Młot +1 i Pawęż +1. W ostatnim pomieszczeniu czekają ciekawsze łupy – żyjący tam wyjątkowy silny troll zostawi po sobie między innymi Pas Szermierza i Krew Trolla, w zamkniętym kufrze ukryta jest Pochwa Błogosławieństwa, a pod ścianą z lewej strony spoczywa pudło pełne Sfer Ognia. Jeśli w twej drużynie znajduje się Qara, dowiesz się czegoś o nich. Za ich pomocą będziesz w stanie usunąć osuwisko w [3]. Przed wyjściem nie zapomnij przyjrzeć się żyle rudy widocznej w ścianie groty. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia, a sama ruda przyda ci się później.

    Wróć do punktu [3] i pozbądź się osuwiska. Rozpraw się z patrolującymi okolicę orkami i odwiedź Guyvena Podróżnika w [8]. Za odnalezienie go otrzymasz 250 punktów doświadczenia. Podzieli się on z tobą opowieścią o Twierdzy Żelaznej Pięści. Przeszukaj stojącą w pobliżu skrzynię, sporo w niej magicznej amunicji. Ruszaj do [9]. Przed wejściem do jaskini spotkasz dwóch orków. Bez względu na to, jak potoczy się rozmowa, wewnątrz czeka cię walka.

    • Żyła rudy.
    • Skrzynia.
    • Areszt.
    • Skrzynia.
    • Matrona orków.
    • Skrzynia.
    • Yaisog Kościożuj.
    • „Emisariusz Waterdeep”.

    Ruszaj przed siebie, po drodze oczyszczając pomieszczenie po lewej stronie, na rozwidleniu skręć w lewo. Pokonuj kolejnych przeciwników, aż dojdziesz do [1]. Znajdziesz tam kolejną żyłę rudy (50 punktów doświadczenia za odnalezienie). Skieruj się w prawo i ze skrzyni w [2] zabierz Włócznię Fey +1. Opuść to pomieszczenie drzwiami na południowym wschodzie, zajmij się kolejnym orkami, a następnie zajrzyj do aresztu ([3]). Uwięziony jest w nim górnik Pentin i jego załoga. Uwolnij ich, a pognają do Studni Starej Sowy. W akcie II będziesz mógł zwerbować mężczyznę, by pracował dla ciebie w Warowni na Rozstajach.
    Idź korytarzem na północ i przeszukaj skrzynię w punkcie [4]. Wewnątrz znajdziesz Łuk Refleksyjny +1. Gdy będziesz zajmował się pojemnikiem, z pomieszczenia [5] najpewniej wybiegnie do ciebie Matrona orków. Twarda przedstawicielka plemienia Kościożujów zostawi po sobie Berło Ducha i Orkowy wałek do ciasta.
    Skieruj się do komnaty na południu, pokonaj akolitę orków, ze skrzyni zabierz Różdżkę Pocisków i książkę Podstawy Straszliwego Niszczenia. Ruszaj na wschód. W pomieszczeniu oznaczonym numerem [7] znajdziesz poszukiwanego Yaisoga Kościożuja. Bez względu na to, co powiesz, ork ucieknie do [7a], a ty będziesz musiał rozprawić się z jego strażnikami. Gdy go dogonisz, poprosi o litość i udzieli informacji o porwaniu emisariusza Waterdeep. Możesz go zabić i z jego zwłok zabrać Topór Kamiennego Ognia +1, ale możesz też puścić go wolno – wówczas spotkacie się ponownie w siedzibie Klanu Wydłuboków, gdzie stanie przeciw tobie u boku orkowego wodza Lograma.
    W [8] czeka mężczyzna podający się za Issaniego, zaginionego emisariusza Waterdeep. Po chwili rozmowy jeden z twoich towarzyszy wtrąci się ze swoimi wątpliwościami co do tożsamości tego osobnika. Jeżeli zdemaskujesz go od razu, wywiąże się walka. Przy zwłokach przeciwnika, którego prawdziwe imię to Olov, znajdziesz Bransolety Zbroi +3, Kukri +2, Różdżkę Ognia oraz Księgę Widzenia. Jeśli przyjmiesz jego towarzystwo, to pomoże ci w walce z orkami z klanu Wydłuboków, ale zaatakuje, gdy dotrzesz do prawdziwego emisariusza. Jeżeli zaś pozwolisz mu odejść (rzekomo do Studni Starej Sowy), zaatakuje cię w towarzystwie kilku orków podczas twej podróży.

    Opuść jaskinię przez wyjście na północy i skieruj się, dokądkolwiek chcesz. W drodze do celu zostaniesz zaatakowany przez grupę orków. Gdy rozgromisz przeciwników, nadejdą kolejni, ale do walki przyłączą się nowe siły – ludzie pod dowództwem mężczyzny znanego ci jako Katalmah. Po walce poznasz jego prawdzie imię. Casavir wskaże ci położenie siedziby klanu Wydłuboków, gdzie najpewniej znajdziesz uprowadzonego emisariusza Waterdeep, i dołączy do twojej drużyny.




    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Nie potrafię, nie mogę usun...
    Dodany: 23.09.2012 o 9:48  

    Nie potrafię, nie mogę usunąć tego osuwiska, mam ładunki ze skrzyni, i próbowałem cały czas, już chyba z pięć razy je usunąć ale nie udaje mi się... Rzucam 6 razy sferami ognia i nic się nie dzieje:( Gram czarnoksiężnikiem, mam w zespole Quarre, Khelgara i Neesheke. Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Będę czekać na odpwoiedź, jak wysadzić, jak przejść za to osuwisko..

      
     

    Obywatel Insimilionu | Komentarzy: 95
    Temat: oprócz pojedynczych sfer, k...
    Dodany: 23.09.2012 o 20:58  

    oprócz pojedynczych sfer, którymi rzucałeś, w jaskini jest chyba jeszcze 'pudło sfer ognia' czy coś takiego. gdy będziesz miał ten przedmiot w ekwipunku, podejdź do osuwiska, powinna zaskoczyć cutscenka i będziesz mógł przejść dalej.



    Ten artykuł skomentowano 2 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.


    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw