Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Drużyna • INSIMILION

    Baldur's Gate 2


    Drużyna

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki
    Autor: Vrenth Idaho
    Utworzono: 28.06.2003
    Aktualizacja: 01.08.2008

    Kogo wziąć do drużyny? Kto nie zadawał sobie tego pytania. Jednak wybranie niewłaściwych osób może znacznie utrudnić grę, zwłaszcza niedoświadczonym osobom. Ważne jest, żeby drużyna miała podobne poglądy, nie należy, więc łączyć postaci o dobrym i złym charakterze, gdyż grozi to konfliktami między bohaterami. Skład drużyny będzie się również nieco zmieniał, zależnie od wyboru postaci, z którą się chce romansować. Sztandarowa drużyna powinna się składać z wojownika, albo lepiej dwóch, maga, kapłana i złodzieja. Typowa taktyka walki przewiduje, że po zobaczeniu wroga jeden z wojowników atakuje go wręcz, drugi z dystansu; kapłan może rzucić kilka czarów ochronnych lub ofensywnych, następnie pomaga w walce wręcz, lecząc też rannych bohaterów; złodziej atakuje ciosem w plecy, lub z dystansu; mag rzuca czary ochronne i ofensywne, rozpraszając ochronne czary wrogów. Opisuję wybór 5 towarzyszy podróży, bo przecież musi być miejsce dla głównego bohatera. Jednak może on zastąpić proponowanego przeze mnie NPC o podobnej profesji.

    Zbrojny będzie to typowa postać walcząca wręcz, może czasem z dystansu. Musi dobrze atakować i móc przyjmować na siebie ciosy przeciwników. Najważniejsze jest więc dobre TraK0 i klasa pancerza, oraz dużo punktów życia. Najlepiej mieć w drużynie 2-3 postacie dobrze walczące: 1-2 z przodu z bronią ręczną i 1 z tyłu z bronią dystansową do osłaniania słabszych członków drużyny przed atakiem. Mamy do wyboru Korgana, Valygara, Keldorna, Mazzy, Minsca, Sarevoka, Anomena, Jaheirę i Haer'Dalisa.

    • Korgan - bardzo dobry wybór dla złych postaci. Specjalista w walce toporami, można zainwestować w walkę dwiema broniami. Zdolność rozwścieczenia jest bardzo przydatna, zwłaszcza w walkach z magami. Podstawa drużyny o złym charakterze. Przydaje się poprawienie KP przy pomocy rękawic zręczności. Wtedy, zwłaszcza gdy używa tarczy, mało który przeciwnik jest w stanie go zranić.
    • Valygar - postać walcząca nieźle łukiem i katanami. Dość łatwo może nauczyć się walki dwiema broniami, jednak nie może osiągnąć mistrzostwa w żadnej broni. Niezły wybór na łucznika, ale nie opierałabym na nim siły drużyny.
    • Keldorn - dobry wybór dla drużyn o dobrym charakterze. Nie do pogardzenia jest możliwość używania Karsomira i rozproszenie magii. Najlepiej wyszkolić go w walce mieczem oburęcznym. Minusem jest nikczemnie niska zręczność, którą trzeba poprawiać przy użyciu rękawic.
    • Mazzy - mimo że jest wojowniczką, nie polecam jako głównej postaci walczącej. Może się nieźle sprawdzać jako łuczniczka, ale jest wiele broni lepszych niż krótkie miecze. Może być lepsza od Valygara, gdyż dużo lepiej od niego posługuje się łukami. Niestety są to krótkie łuki, ale tych kilka w grze można znaleźć.
    • Minsc - nieco gorszy łucznik od Valygara. Można zainwestować w miecze oburęczne, czy w dwie bronie - wręcz walczy lepiej od tego tropiciela. Zależy, którego wolimy, gdyż Minsc bywa dla niektórych nieco irytujący.
    • Sarevok - bardzo dobry wojownik, którego warto dołączyć w dodatku. Walczy dobrze mieczem oburęcznym, nadaje się do różnych drużyn, gdyż może zmienić charakter. Warto przyłączyć go do każdej drużyny na początku Tronu Bhaala.
    • Anomen - lepszy kapłan niż wojownik. Nie awansuje w klasie wojownika, ale może być używany jako drugi wojownik w drużynie dobrej.
    • Jaheira - niezły dwuklasowiec, jako wojownik radzi sobie trochę lepiej od Anomena, jednak nie może używać wielu silnych broni.
    • Haer'Dalis - zdecydowanie kiepski wojownik, gdyż ma słabą KP i mało punktów życia.

    Podsumowując, jeśli masz charakter dobry, polecam przyłączenie Keldorna i któregoś łucznika: Mazzy, Minsca lub Valygara (zależnie czy wolisz krótkie czy długie łuki). Jeśli masz charakter zły, warto wziąć Korgana i łucznika: Valygara lub Mazzy (Valygar poważnie kłóci się z Viconią, natomiast rozmowy Mazzy i Korgana są bardzo ciekawe).

    Kapłan jest postacią praktycznie niezbędną, zajmującą się głównie leczeniem ran, odpędzaniem nieumarłych (jeśli potrafi), rzucaniem czarów wspomagających drużynę i, w wolnych chwilach, walką. Mamy do wyboru kapłanów lub druidów. Zaletą kapłanów jest znajomość większej ilości czarów i odpędzania nieumarłych. Druidzi nieźle walczą i mają więcej czarów ofensywnych. Decyzja zależy też od wyboru postaci, z którą chcemy romansować, bo zawsze jest to kapłan, a posiadanie dwóch kapłanów w drużynie jest mało praktyczne. Mamy do wyboru: Aerie, Anomena, Jaheirę i Viconię, a także Cernda.

    • Aerie - jest kapłanką/magiem, więc zawsze będzie radzić sobie gorzej od Anomena czy Viconii. Nie może używać zbroi, gdyż ogranicza to korzystanie z czarów maga, i nie pomoże w walce wręcz. Da się znieść, ale są lepsi.
    • Anomen - najlepszy kapłan dla dobrej drużyny. Dzięki drugiej klasie wojownika walczy lepiej niż zwykły kapłan.
    • Jaheira - nie może odpędzać nieumarłych i ma nieco słabsze czary, jednak walczy nienajgorzej.
    • Viconia - świetny wybór dla drużyny złej, walczy dość słabo i nie może nosić niektórych zbroi i tarcz, jeśli nie nosi przedmiotów podnoszących siłę, jednak jest warta polecenia.
    • Cernd - trzeba umieć nim grać. Jest to trochę trudne, gdyż żeby mógł walczyć musi mieć postać wilkołaka, a żeby czarować musi mieć postać człowieka.

    Podsumowując, najczęściej tą postać wybiera się ze względu na romans i wtedy się przyjmuje ją ze wszystkimi plusami i minusami. Jeżeli nie myślimy o romansie, do drużyny o dobrym charakterze polecam Anomena (wyraźna pomoc w walce wręcz) a dla złych postaci Viconię.

    Łotrzyk - postać niezbędna w grze, dlatego, że ktoś musi wykrywać liczne pułapki, otwierać zamki, okradać innych i zadawać ciosy w plecy. Niestety czystego złodzieja praktycznie nie ma. Możemy wybrać Imoen, Nalię, Jana Jansena i Yoshimo a także Haer'Dalisa i Valygara

    • Imoen - ma dwie zasadnicze wady: nie awansuje w klasie złodzieja i przez połowę gry nie ma jej w drużynie. Do otwierania zamków i wykrywania pułapek może być, jeśli się ją wspomoże odpowiednimi przedmiotami i miksturami.
    • Nalia - podobnie jak Imoen, tylko jeszcze nieco słabsza. Obie nie zrobią wiele więcej niż wykrycie pułapki, rozbrojenie jej i otwarcie zamka, a i to nie zawsze.
    • Jan Jansen - niestety znowu dwuklasowiec, ale może przynajmniej awansować jako złodziej. Ciekawa postać i najczęściej jedyny sensowny wybór na złodzieja.
    • Yoshimo - czysty złodziej. Całkiem przydatny, tyle że towarzyszy nam tylko do połowy gry.
    • Haer'Dalis - posiada zdolność kradzieży kieszonkowej, więc może nieco pomóc niektórym złodziejom. Nie nadaje się na jedynego złodzieja.
    • Valygar - może być zwiadowcą, dzięki kryciu się i sztyletowaniu, jednak nie ma żadnych innych umiejętności złodzieja.

    Podsumowując, najprostszym wyborem dla każdej drużyny jest Jan Jansen. Trochę trudniejszą opcją jest granie Yoshimo i zastąpienie go Imoen w połowie gry, jednak trzeba się wcześniej zaopatrzyć w dużo mikstur złodziejskiego mistrzostwa. Drużyny o dobrym charakterze mogą korzystać z umiejętności Nalii/Imoen przy pomocy Valygara i/lub Haer'Dalisa, co trochę rekompensuje brak możliwości awansu tych pań jako złodziei.

    Czarodziej - postać bardzo silna i praktycznie niezbędna. Potrafi szybko rozproszyć dużą grupę wrogów, zdjąć magiczne osłony z przeciwników i przyzwać potężnych sprzymierzeńców. Do wyboru mamy Imoen, Nalię, Aerie, Edwina, Jana Jansena i Haer'Dalisa.

    • Imoen i Nalia są bardzo podobne - obie są silnymi, uniwersalnymi magami i mogą używać broni złodziejskich. Imoen niestety nie ma w drużynie przez część gry.
    • Aerie - kapłanka/mag, przez co wolniej awansuje. Jak z nią nie romansujemy, nie warto się męczyć.
    • Edwin - najlepszy mag w grze. Zapamiętuje dodatkowo jeden czar za specjalizację i jeden z powodu noszenia swojego amuletu. Świetny wybór dla złej drużyny, choć czasem bywa irytujący. Nie może używać identyfikacji i innych czarów poznania, jednak to można rozwiązać posiadaniem w drużynie Jana, Imoen, Nalii lub Haer'Dalisa.
    • Jan Jansen - dobry mag pomocniczy, niestety gorzej sobie radzi jako jedyny mag w drużynie. Niestety nie może używać czarów nekromancji. Bywa czasem bardzo irytujący.
    • Haer'Dalis - nie posiada zbyt wielu czarów maga, nie widzę go więc jako głównej postaci używającej magii.

    Podsumowując, w drużynie o dobrym charakterze warto zainteresować się Nalią, w drużynie złej niezastąpiony będzie Edwin. Niezależnie od charakteru można korzystać z usług Imoen czy Jana Jansena.

    Przykładowe drużyny

    Drużyna dobra:

    • Postać gracza (kobieta, jeśli chcemy romansować)
    • Keldorn
    • Anomen
    • Mazzy / Minsc (zależnie od wybranej broni)
    • Jan Jansen
    • Nalia / Imoen (zależnie od osobistych upodobań)

    Drużyną tą gra się dość łatwo, nie ma poważniejszych konfliktów. Keldorn i Anomen walczą wręcz, Jan i Mazzy / Minsc z dystansu i czasem wręcz, Nalia / Imoen rzuca czary. Z powodu romansu można wymienić Anomena na Jaheirę albo Anomena i Nalię / Imoen na Aerie. Romans z Viconią niewskazany z powodu konfliktów.

    Drużyna neutralna / zła:

    • Postać gracza (mężczyzna, jeśli chcemy romansować)
    • Korgan
    • Viconia
    • Mazzy / Valygar / Imoen
    • Jan Jansen
    • Edwin

    Drużyna łatwa do prowadzenia, jednak trzeba uważać na możliwe konflikty. Jeżeli wybierzemy Mazzy, nie możemy mieć bardzo niskiej reputacji, bo może od nas odejść. Valygar znowu czasem dość poważnie się kłóci z Viconią. Można więc nieco utrudnić rozgrywkę i wziąć Imoen jako łuczniczkę (niestety, dość słabą). Można również zostawić to miejsce wolne i grać w 5 osób. Jeżeli bierzemy Imoen, można zostawić Jana Jansena, natomiast jeśli chcemy romansować z Jaheirą, możemy nią zastąpić Viconię.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 266 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 8 · 9 · (10) · 11 · 12 · .. · 14 · Nowsze »

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 9
    Temat: moja drużyna jest TakaJa Al...
    Dodany: 20.02.2010 o 22:18  

    moja drużyna jest Taka

    Ja Alan Zawadiaka Człowiek

    przyjaciel Korgan Berserker Krasnolód

    (koleżanka Korgana^^) Mazzy Pseudo paladyn niziołek

    (Prawdziwa Miłość) Viconia Kapłanka Drow

    (pseudo kolega) Yoshimo Wojownik Człowiek, w ToB Sarevok

    (Przyjaciel) Edwin Mag Człowiek

    Co do Yoshimo: Napisałem wojownik bo zamieniam go przy lvl'u na woja

    Pavlus
     

    Wędrowiec
    Temat: Nie zgodzę się z opinią o M...
    Dodany: 23.02.2010 o 13:23  

    Nie zgodzę się z opinią o Mazzy koleżanko:) Jeśli się szybko pójdzie do ruin to panna niziołka ma 1 gwiazdkę w krótkich mieczach i można spokojnie rozwinąć ją dalej na lepsze bronie, a siłę zwiększy pasem:P

    LEGNA_KRAD
     

    Wędrowiec
    Temat: Wg mnie najlepszy mag to gł...
    Dodany: 23.02.2010 o 22:56  

    Wg mnie najlepszy mag to główna postać więc moja postać to mag z tym że zmieszany ze złodziejem żeby przez całą grę posiadać jednego złodzieja healer to Jaheira bo innych jej czarów w sumie nie potrzebuje więc bardziej jako fighter jest w teamie następnie Keldorn gdyż ma opcje używania Karsomira później Minsc, Korgan i w dodatku Sarevok :)

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: Drużyna feministyczna
    Dodany: 04.03.2010 o 13:17  

    A mnie kusi, żeby któregoś razu spróbować drużyny kobiecej.

    1. Główna bohaterka - wojownik/złodziej (postać frontowa i główny złodziej)

    2. Jaheira - postać bitewna z umiejętnościami druida

    3. Mazzy - wsparcie z łuku

    4. Aerie - główny mag i kapłan

    5. Imoen - obecność z przyczyn fabularnych; poza tym dodatkowy mag/złodziej

    6. Nalia - tylko jeśli ktoś chce mieć cały zespół, bo inaczej ta postać jest słabiutka (byłaby Viconia, ale gryzie się z Mazzy)

    ____
     

    Wędrowiec
    Temat: 1.Ja wojownik-druid2.Korgan...
    Dodany: 13.03.2010 o 20:01  

    1.Ja wojownik-druid
    2.Korgan
    3.Anomen
    4.Valygar
    5.Nalia
    6.Jan

    Wpakowałem sobie w walkę kijem i z kijem tarana +6 jest masakra, od czasu do czasu uzdrawiam, ale rzadko muszę
    Korgan oczywiście z toporem i tarczą, ale zastanawiam się, czy zamiast tarczy nie dać mu Croma, którego na razie nosi Anomen(ale zaraz zrobię CBW +5)
    Anomen świetny wojownik mimo, że tylko kilka poziomów, główny uzdrowiciel
    Valygar z dwoma katanami, wzięłem go głównie ze względu na cios w plecy, ale w samej walce też daje rade
    Nalia główny mag, czasami trochę użyje talentów złodziejskich(ale od tego głównie jest Jan), wbrew tego co móią niektórzy to świetna postać, bo większość pułapek może uieszkodliwić, a te 4000 PD które ma na złodzieja nie przeszkadzają w proeadzeniu jej jako maga
    Jan- główny złodziej, pomocniczy mag, no i świietne teksty

      
     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 13
    Temat: No Anomenowi cep daj, ja ew...
    Dodany: 14.03.2010 o 20:11  

    No Anomenowi cep daj, ja ewentualnie dawałem mu jakąś mocną wekierę lub młot runów (zależy w co dawałeś gwiazdki)a Korganowi dawałem Croma. Ja nigdy nie brałem Nalii (wg mnie jedna z najsłabszych postaci) ale jak tam chcesz (chociaż jak masz Jana to ona Ci tylko exp ściąga). Poza tym ja tylko raz grałem na 2 magów tak to albo główna postać lub Edwin (jak wejdziesz z zatrzymaniem czasu i akceleracją to robisz co chcesz od oddechów smoka przez uwiądy i obniżenia odporności do magicznych pocisków). Moja ostatnia drużyna wyglądała tak:

    Ja (Wojownik/Złodziej) z Karsomirem i jakimś dobrym długim łukiem

    Anomen

    Mazzy

    Korgan

    Edwin

    Keldorn

    To by było na tyle :D

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: A drużyny rodzinnej probowa...
    Dodany: 24.03.2010 o 13:51  

    A drużyny rodzinnej probowaliście? Główny bohater, Imoen i Sarevok to rodzeństwo. Z Aerie można mieć romans i dziecko. Minsc to opiekun Aerie, a poza tym dobry wujaszek ze zwierzątkiem domowym. Ale uroczo, co? :)

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 1
    Temat: Osobiście też lubię \"klima...
    Dodany: 27.03.2010 o 15:12  

    Osobiście też lubię "klimatyczne" drużyny. Aktualnie gram "podczitowaną" klasą postaci:
    Kensai/Mag (multiklasowiec, awansuje w obu klasach + Uzycie dowolnego przedmiotu z klasy złodzeja) - docelowo budowany na Karsomira + Niesamowitą Zbroję Elfów (Item upgrade mod)
    Człowiek-Praworządny Dobry.

    Reszta standardowo dla "dobrej" drużyny:
    Minsc
    Aerie
    Jaheira
    Jan
    Imoen

    Dużo multiklasowców, więc zapowiada się bieganie za XPkami...

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: A może drużyna dziwolągów?1...
    Dodany: 28.03.2010 o 17:40  

    A może drużyna dziwolągów?

    1. Główny bohater - wieloklasowiec (może pół-ork?)
    2. Haer'dalis - jedyny bard, dziwak jakich mało
    3. Aerie - do romansu z Haer'dalisem
    4. Jan Jansen - ta rzepa...
    5. Cernd - wszyscy po nim jadą, więc będzie robił za drużynowego nieudacznika : )

    Infinitive
     

    Wędrowiec
    Temat: Moja najlepsza druzyna do t...
    Dodany: 30.03.2010 o 20:31  

    Moja najlepsza druzyna do tej pory to:
    1. Moj mistrz inwokacji - jeden z magów;P
    2.Edwin - drugi z magów ;D
    3. Nalia - trzecia z magów^^
    4.Jan - pomocniczy mag i złodziej
    5.Viconia - kapłan ;D

    Pewnie sie zastanawiacie, gdzie jakiś wojownik;D Otóż każda postac z druzyny ma kilka czarów przyzywających coś mocnego ( czesto Viconia zskakuje z Bramą i przyzywaniami zywiołaków)
    Mięsko rzucam na przód, i potem odpalam obszarówki nietatakujace czlonkow druzyny, gdy zaczną ginąc potworki, rzucam to, co szkodzi i mi, ale wszystko stoi z tylu, wic nic mi nie robi i ewentualnie na dobitke jakis palec smierci, dezintegracja lub implozja;D
    W grach typu Bg najbardziej lubie czarowac, a nie tylko wojownikiem machac mieczem, stad taka druzyna.

    Adahn
     

    Wędrowiec
    Temat: a ja mam tak:ja-łucznikmins...
    Dodany: 28.04.2010 o 14:00  

    a ja mam tak:
    ja-łucznik
    minsc-czołg1
    Keldorn-z Karsomirem ?w ToB Sarevok z mieczem chaosu(z właścicielem(sarevokiem)robi zwiastun śmierci i paraliż nie wiem jakim cudem)
    Jaheira-druidka z dosc dobrymi czarami
    Imoen-jako mag bardzo dobry a jako złodziej to nie korzystam
    Aerie-teżświetny mag a jako kapłan też super

    Gutek
     

    Wędrowiec
    Temat: Moim zdaniem drużyne należy...
    Dodany: 09.05.2010 o 21:12  

    Moim zdaniem drużyne należy kompletować od złodzieja, w ToB złodzieje są niesamowicie przypakowani i maja super możliwości- i tu zaczyna byc problem bo- jedyny awansyjący złodziej w grze ( a więc jedyna okazja na kolczasta pułapke 20 k10 (o ile pamiętam ) obrażeń razy 7 pułapek - praktycznie 1 sekunda walki np ze smokiem , + używanie dow przedmiotu i inne )to Janek , a on niestety słaby mag i złodziej lichy , szczególnie w |Tob Janek cienki jest jak świst bata, wynika z tego że żeby skorzystać z tych możliwości trzeba samemu grać albo złodziejem albo wojem/złodziejem, no i 1 PRAWDZIWY mag to moim zdaniem mało na ToB ( w ShoA wystarczy 1 mag )więc duet Nalia + Imoen lepszy niż Edek + Janek

    Gomez224
     

    Wędrowiec
    Temat: Ja -> WojownikCorganViconia...
    Dodany: 20.05.2010 o 15:57  

    Ja -> Wojownik
    Corgan
    Viconia
    Yoshimo (potem Imoen)
    Edwin
    wolne w Soa (aby dołączać postacie co mają swoje zadania by nabijać EXP potem won), Sarevok w TB

    Tanya
     

    Wędrowiec
    Temat: Moja drużyna:Ja (kobieta) ...
    Dodany: 22.05.2010 o 15:10  

    Moja drużyna:

    Ja (kobieta) wojownik
    Korgan wojownik ^^
    Edwin mag
    Sir Anomen kapłan
    Viconia kapłan
    Minsc łowca ^^

    Gre przechodze spokojnie, niema poważniejszych konfliktów :P Dobre jest to ze nawet jak umrze pierwszy kapłan, mam jeszcze nadzieje i wskrzeszam go drugim ^^

    Kanaak
     

    Wędrowiec
    Temat: 1. Główny bohater - Inkwizy...
    Dodany: 01.06.2010 o 10:58  

    1. Główny bohater - Inkwizytor
    2. Anomen
    3. Viconia
    4. Jan Jansen

    Pełny skład? 6 osób? Po co. Dwóch kapłanów, mag/złodziej i inkwizytor (którego oczywiście pakujemy wszystkie dostępne buffy) dają radę. Problemem są czasami otwarte przestrzenie (potwory lgną do Jana) ale tam z pomocą przychodzą niewidzalność, sanktuarium itp. A... I do tego romans z Viconią... Komplikacje i konflikty są fajne.

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: @KanaakJak lubisz konflikty...
    Dodany: 06.06.2010 o 21:37  

    @Kanaak
    Jak lubisz konflikty, to weź taki skład:
    1. Główny bohater - złodziej (jedyny złodziej)
    2. Keldorn (siła uderzeniowa, Karsomir)
    3. Minsc (siła uderzeniowa, łowca)
    4. Mazzy (siła uderzeniowa, łuk)
    5. Viconia (drużynowy kapłan)
    6. Edwin (drużynowy mag)
    Jak widać, mamy wszystkie niezbędne profesje. I od cholery konfliktów/problemów. Mazzy i Keldorn nienawidzą Viconii, a Minsc Edwina. Do tego reputacja - przy wysokiej odejdzie Viconia i Edwin, a przy niskiej Keldorn (a reszta będzie marudzić).

     

    Mieszkaniec | Komentarzy: 9
    Temat: na początku grałem tymi mi...
    Dodany: 25.06.2010 o 21:57  

    na początku grałem tymi mięczakami typu minsc mazzy anomen. Jak zainstalowałem mody utrudniające i podnoszące inteligencje przeciwników przeniosłem sie na inną drużynę oto ona: Ja krasnolud wojownik/kapłan
    Sarevok-człowiek wojownik
    Edwin-mag(w zasadzie moge go nazwać liczem bo praktycznie jest nietykalny i rzuca zaklęciami jak karabin)
    Korgan-krasnolud berserker
    Jan Jansen-gnom złodziej/mag
    Hear'dalis-diabelstwo fechmistrz
    Z taką drużyną nie musiałem ani razu wczytywać walki z uwięzionym

    Minsc
     

    Wędrowiec
    Temat: Moja drużynaJa wojownik/mag...
    Dodany: 27.06.2010 o 22:21  

    Moja drużyna
    Ja wojownik/mag
    Valgrey
    Keldorn
    Jaheria
    Hear'dalis
    Imoen
    Dobra drużyna
    Pierwasza 3 wali
    Jaheria leczy
    ostatnia 2 czaruja(w tb i moja postać)

    lols
     

    Wędrowiec
    Temat: Moja ulubiona drużynka to o...
    Dodany: 02.07.2010 o 20:42  

    Moja ulubiona drużynka to oczywiście samo zło, czyli:
    1.ja jako chaotycznie zły wojownik z Crom Faeyr'em a w ToB z Młotem Runów +5
    2.Edwin
    3.Viconia
    4.Keldorn
    5.Volygar(w ToB Sarevok)
    6.Mazzy najlpeij z Łukiem Gesena ale to w późniejszych etapach gry :)

    Jondalar
     

    Wędrowiec
    Temat: @lolsMówisz \"samo zło\", a...
    Dodany: 16.07.2010 o 16:35  

    @lols
    Mówisz "samo zło", ale masz tam Keldorna (poladyn!), Valygara (charakter neutralny dobry) i Mazzy (bardziej świętoszkowata od całego legionu aniołków).



    Ten artykuł skomentowano 266 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · .. · 8 · 9 · (10) · 11 · 12 · .. · 14 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw