Warning: Undefined array key "autologin" in /usr/home/peronczyk/domains/insimilion.pl/insimilion/twierdza/index.php on line 25 Baldur's Gate 2 • Ważne walki • INSIMILION

    Baldur's Gate 2


    Ważne walki

    Działy gier » Baldur's Gate 2 » Poradniki
    Artykułów w subdziale: 10
    Utworzono: 31.07.2008
    Aktualizacja: 04.08.2008

    Porady ogólne:

    • Poniżsi przeciwnicy są potężnymi stworzeniami magicznymi, do których pokonania użyć trzeba dużo magii. Niezwykle wskazane jest posiadanie w drużynie kapłana i dwóch magów (doskonale w roli drugiego maga sprawdza się Jan Jansen; do niego Edwin bądź główny bohater).
    • Walki te wymagają ciągłego stosowania pauzy i trzeźwego umysłu. W każdej rundzie trzeba wybrać czar, który ma być rzucany, leczyć członków drużyny, którzy mają poważny uszczerbek na zdrowiu, a w krytycznych wypadkach uciekać. W szczególności dbać o głównego bohatera i o kapłana!
    • Do tych walk nie można stawać ot tak, bez żadnego rzucenia czarów ochronnych i ulepszających drużynę. Szczególnie ważne są Przyspieszenie Ruchów oraz wszystkie czary polepszające odporności i rzuty obronne.
    • W niektórych walkach bez sporego doświadczenia ani rusz. Przy każdym potworze podałem minimalną ilość doświadczenia, z którym przeciętny gracz powinien przejść go podanym sposobem. Weterani oczywiście mogą pokusić się o przełamanie tego limitu, choć wątpię, żeby któryś z nich nie miał już swojego sposobu.
    • Opisuję te walki z myślą, że gracz posiada odpowiednie wyposażenie. Niemal niezbędne są takie przedmioty jak Szata Vekny czy Hełm Vhailora. Inne przedmioty z Targu Przygód też warto mieć.





    Komentarze

    Ten artykuł skomentowano 95 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) · 4 · 5 · Nowsze »

    ihtafeer
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.12.2006 o 22:53  

    sprawdzałam i amela jest kapłanem/magiem a nie magiem/wojem

    ihtafeer
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.12.2006 o 23:04  

    a tak wogóle to wiecie co to "słownik ortograficzny"? albo "jak nie wykopywać liter"?

    ihtafeer
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.12.2006 o 23:06  

    (ja nie korzystam z wyrej wymienionych ale to nie znaczy że to tradycja)

    ihtafeer
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.12.2006 o 23:06  

    o na przykład to "wyrej" (wyrzej)

    Ryd'zyyk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 30.12.2006 o 0:43  

    jeśli tylko macie w drużynie jana jansensa umiejącego zastawiać porządne pułapki to sposób jest następujący : janem tworzymy jego duplikat, który natychmiast rzuca zatrzymanie czasu, potem idzie i obok melisanny zastawia pułapki. zazwyczaj melisanna zaraz po tym jest na skraju śmierci i praktycznie wystarczy tylko ją dobić.

    lord nacro
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.01.2007 o 10:22  

    Przy kangaxie można też skorzystać z ulepszonej niewidzialności

    generalnie przy walkach z magami dobrze jest na chwile zniknąć i odczekać aż ich osłony przestaną działać (niewidzialność, niewykrywalność, płaszczyk niewykrywalności...)

    Mnie tu brakuje opisu walki z półlichem w twierdzy Strażnika (chociaż tego robie jak powyzej, tylko czekam aż rzuci deszcz meteorytów i wychodze)

    Orish
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 19.01.2007 o 15:02  

    Ulepszona niewidzialność nie wzrusza Kangaxxa. Chyba że jako ten konkretny czar (ja próbowałem z Grupową niewidzialnością, ale to jest praktycznie to samo...)

    kkbk
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 22.01.2007 o 19:21  

    Melissana nie ma szans jak dostanie wyłomem to Sarevok i Minsc włączają młyńce i po problemie. Obstawa lata w tym czasie za np.druidem i po 1 minucie panna leży:|

    redgreen
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.03.2007 o 10:22  

    Na Fikraga, trzeba rzucać ogłupienie i troche powczytywać, w końcu zadziała :D i można go ubić kijem 9-poziomowym magiem :D.Melissana jkest latwa wystarczą mlyńce i wyłom, a hmmm... kangaxx to mój pala z karsomirem xD

    Varda
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 05.05.2007 o 23:12  

    Polecam czar "przywołanie Nishruu" zniknąc mu z pola widzenia i posłac na niego nishruu. one sa odporne na magie, a irek inaczej nie atakuje niz magia. Po czym odczekac az osłony Irka padną i go dobic:)

    Icestalker
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.05.2007 o 15:32  

    Orish - Ulepszona Niewidzialność ma zupełnie inny efekt. Po wykonaniu ataku nie można celować w nas czarami aż, do upłynięcia czasu działania.

    Dodatkowo przyznam, że artykuł jest słaby, wymaga kilku poprawek i dopracowań. Kilka porad jest chaotycznych i/lub za krótkich. Jak chcesz Orish, to postaram się wziąć za większość z nich w najbliższym czasie. :)
    Najbardziej dobił mnie tekst o walce z Irkiem w Czarowięzach. Przecież ledwo co tam jest napisane, a bez jaj jest to najtrudniejsza walka przeciwko niemu. (No, chyba, że mamy Tacticsa, toszeczkę podnoszącego poprzeczkę w Piekle).

    Orish
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 09.05.2007 o 16:00  

    Akurat w tym tekście moje są tylko opisy Firkraaga, Demogorgona i Irenicusa na Drzewie Życia i na pewno będę je w stanie poprawić na wakacjach. Reszta jest Amelka, tylko Ahelor tego nie zaznaczył i Kangaxx Oressa ^^ W sumie to teraz widzę, że faktycznie przydałyby się osobne wyczerpujące teksty o każdej ważnej walce - dokładnie opisanych do każdego po kilka taktyk, zarówno tych ciekawych, jak i tych lamerskich :P

    ząbek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.05.2007 o 11:30  

    dla mnie najtrudniejszy był demigorgon poniewaz rzucilem magiem zatrzymanie czasu i go nie objelo lazil i bil mi wojow pozniej ganial mi za magiem a wojownicy mieli minimum helta wiec musialem nimi uciekac i sie leczyc, a jego przyzwane demony byly nie do zdarcia bo rzucily sobie odpornosc na magiczne bronie,ale jak juz sie podleczylem i rzucilem akceleracje to go pokonalem, a Amelissana to byl najwiekszy leszcz

    ząbek
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 14.05.2007 o 11:35  

    jesli chodzi o irenikusa to mozna go zabic na niskim levelu(wykonujac tylko glowne questy),wystarczy 2 magow, 2 sekwencery "pelne" magicznych pociskow, i zaraz po gadce szybko spacje i uaktywniamy sekwencery,nastepnie szybko podchodzimy jakims wojem i raz go uderzamy

    Spell
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 17.05.2007 o 15:33  

    Hej!. Jak pokonać zmiennokształtengo demona na 2 poziomie Twierdzy Strażników?. Koleś ciągle ma niskie obrażenia, a kazda broń zadaje mu maks 1 obrażenie.

    Arvedui
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.05.2007 o 19:49  

    Mój sposób jest nieco czasochłonny. Najlepiej jest mieć ze trzech magów w drużynie (w moim przypadku główna postać, Aerie i Imoen). Dać im maks czarów ofensywnych, nieobszarowych (np, kwasowa strzała melfa czy ognista strzała, które najlepiej wsadzić do sekwencera lecz, magiczne pociski nie działają) i w miarę możliwości ograniczone życzenie. Najpierw rzucić wszystkie osłonki. Wojem uwolnić demona i wszyscy oprócz magów do walki w zwarciu. Ich od czasu do czasu leczyć albo pojedynczo wycofywać rannych by demon zajął się innym wojem. Rola walki w zwarciu ogranicza się tylko do trzymania wroga na odległość od magów, którzy walą w niego czarami ofensywnymi. W razie gdyby nie padł zanim się skończą czary, trzeba użyć ograniczonego życzenia i poprosić o ich odnowienie (ważna jest odpowiednia mądrość). Zmiennobarwna gadzina ma tendencję do regeneracji więc ważne jest szybkie jej ubicie. Gdy zostanie "na skraju śmierci" walić sekwencer z magicznymi strzałami (najlepiej ognistymi). W tym momencie demon powinien paść.

    Darrth
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 24.05.2007 o 20:33  

    Ej ja myślałem, że Demogorgon to naprawde potężny przeciwnik...ja go rozwaliłem w pare sekund, beż żadnych modów

    Oress
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 25.05.2007 o 23:56  

    no bo na modach to by ci zajeło właśnie dłużej^^

    EH_AceTFL
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2007 o 10:41  

    z tego co pamietam w stolicy elfow mozna znalesc specjalna laske dla druida przywolujaca ~50 kopcow.
    Majac ja wystarczy wycofac sie poza zasieg wzroku Jona i poprostu przywolywac kopce az padnie.

    Spider
     

    Wędrowiec
    Temat:
    Dodany: 04.06.2007 o 19:54  

    Chyba kopców kreta :-) he he taki żart. A tak na serio to gdzie jest dokładnie ta laska? I czy naprawdę przywołuje 50 pokracznych kopców (bo chyba o te kopce chodzi)? Taka laska byłaby tak mocna że aż bez sensu...



    Ten artykuł skomentowano 95 razy.
    Na stronie wyświetlanych jest 20 komentarzy na raz.

    « Starsze · 1 · 2 · (3) · 4 · 5 · Nowsze »

    Pseudonim
    E-mail
    Treść Dostępne tagi: [cytat][/cytat], [url=http://][/url]
    Przepisz poprawnie podane słowa mnustwo orkuw